aku=bijakpandai?

Monday, May 4, 2009

haha tag lagik oh! tulah asam garam gula cuka ber blog niyh..hehe dak baek kate sape yg dpt tag dr die seme dak rajin2 n bijak pndai..betul ke ni dakbaek???
first tag dah penah wat dah..n org yg tag tuh pon org yg same gakk. haha ape cer?;klik cni

2nd tag
1. Kalau anda jadi orang terkaya di dunia?
aku xnak r. nnti kne rompak!hee

2. Kalau anda jadi orang terseksi di dunia?
astaghfirullahalazim<~~btl ke aku eja niyh... huhu ^_^

3. Kalau anda perlu terjun tingkat ke-100 untuk membuktikan cinta anda?
xpaya nak terjun. kalo org tuh syg kite dia mesti xnak kita mati.. kalo dia kata nak mati sama2..die tuh yg mereng coz mati je sama2 tp kat sana nnti blm tentu lg jumpa kan? kubur lain2 gak..ahakzz

4. Kalau orang kata blog anda teruk nak mampus
terasa duhh! haha blog aku...ape kaw susa? =)

5. Kalau keluarga anda yang menentukan teman hidup anda.
Kira perkahwinan yang ditetapkan keluarga lah?
kalo org tuh okeyh. ok la. tp kalo prangai cam babOon jgn arap.

6. Kalau tiada lagi hari esok?
aku xtau lah. yg surenya kalo aku tau xdenye ari esk..aku nak korunk sme tau yg aku sayunk korunk!

7. Kalau orang yang anda benci berada di depan anda?
bwat cam biasa saja.

8. Kalau anda berpeluang masuk Fear Factor dan makan benda-benda pelik?
kalo dia bg 1 juta rggt soh mkn bende2 pelik..haha aku xsggp kot.XD

9. Kalau ibubapa anda tiada pada pagi esoknya?
dorunk pegi mana? huhhhh...

10. Kalau anda berjumpa dengan orang artis/selebriti yang paling anda minati? Nyatakan nama artis/selebriti tersebut.
kalo aku jmpa en..aku nak talking2 n hepi gilak! UNCLE AZNIL! hehe;P


11. Kalau diberi lesen untuk membunuh, siapa yang akan anda bunuh?
dakbek kate;dirik sendirik coz x nyusahkan org len! so aku stuju sgt!


12. Kalau orang kata anda kacak/cantik?
aku xsuka dipuji dan xsuka diktk. *ntah!*

13. Kalau anda ada penyakit AIDS pada usia yang muda?
insyaAllah tak! *xdek kalau2*

14. Kalau anda berpeluang menikmati makan malam yang romantik?
camne ek rupa mkn mlm tuh? [sapelah nak ajk aku mkn mlm ea..sape xsuka org nak ajk mkn ouh!XD]

15. Kalau anda terpaksa mengorbankan cinta anda untuk orang lain?
aku leh bg jwpn kalo bende niyh blaku kat aku..nnti kalo dah jd kat diri aku br aku bgtau eh.

16. Kalau anda memenangi anugerah? Dan anugerah apa yang anda inginkan?
kalau anda? =P

17. Kalau anda berpeluang mengahwini bangsa asing? Bangsa asing mana yang anda inginkan?
xnak! xsuka! [berapa byk kalau daaa..]

18. Kalau anda terpaksa berpisah dengan orang tersayang?
:::itshardtobelieve:::

19. Kalau ramai yang tidak puas hati dengan anda kerana mereka cemburu dengan anda?
xdek bende yg nak cmburu kat aku kot.

20. Mengenai orang yang tag kamu ni?
dakbaek? hehe jujur lah kan aku nak kate niyh.. sejujurjujurnya nak kate kan..kan.. haha dia suka buli aku r! itu saja....okiesss?

sekian...hehe okays seme! meh ikot aku wat senaman.....jom lompat kanan..lompat kiri....lompat tggi lg...lg...depan sket..depan lg sket...sket je lg.....ok stop! pndang kanan..pndang kiri..pndang ats..pndang bwh..nmpak ituh longkang? apelg..lompat lah... dah jth dah?? korunk slamatkanlah diri sndirik ek! adoii.. apetah aku mepek.. huhu. anyway smilesssssss=DDDDDD

6 cOmMeNtS:

Farah Farhana said...

aa
byk tol soklan2 die
xpe2
ifa da wat snaman
;P

sniffa93_aznil4eva said...

hehe=P

yeh..
kak fara jum ikot skalik ituh senaman=)

Su3y said...

A'skum dik...

Hehehe,a'ahlah banyak betul soalan2nya yer...
Hmm,kadang2 tagged ni bukannya ape dik nak kenekan orang :P
Hehehe,macam akak dah kene dah...
Akhir skali akak kenekanlah orang2 tu balik kan...

Happy always dik,
Love u sis :)

sniffa93_aznil4eva said...

waalaikumussalam.
hehe..tau xpe.

tp tag niyh kalo tgh bosan,xdek keje...bestlah en.=D

yep2.thanx

alone said...

berapa banyak kalau da.. nasib baik aku rajin untuk baca sume. ehehe.

sniffa93_aznil4eva said...

haha betul ke niyh bace seme?

hehe.. k thanx aje deyh=D