wedding planner [edisi: gift box]

Thursday, February 10, 2011

assalamualaikum

alhamdulillah, hampir 80% persiapan majlis dah pun setel.. sekarang tinggal sehari je abang kitaorg nak jadi suami orang. ehem2..bila lahh awak nak matang ya encik iqhbar ^_^ matang bukan maksudnya terlalu serious okay.. apa2pun, semoga maju jaya. hee

entri ni patutnya aku dah post 3 hari lepas tapi disebabkan masa xmencukupi utk menghadap laptop ni lama2 tu yang baru terhegeh2 curi masa sikit utk update menatang ni...

1
KOTAK KANAK2

sebelum ni aku dah tunjuk adik aku lipat kotak utk kanak2..sekarang aku nak tunjuk lagi, sbg rujukan.

size kotak: boleh letak telur sebijik pastu ada space lagi..

org pggl kotak ni ''love box'' sbb dkt atas kotak mmg bentuk love..kotak ni sebenanya untuk org dewasa tp bila dah jumpa kotak yg lebih besar so trs jadi kotak budak2..

2
KOTAK DEWASA


macam2 jenis n bentuk kotak yang aku jumpa..sampai rambang mata dibuatnya. nak bgi bunga telur tapi dok pikir zaman sekarang ni bg bunga telur karang membazir ja.. mesti ada yang buang. so cari punya cari, last2 kitaorg amik jugak kotak kat tempat yg first2 skali kitaorg survey..

nama kotak: GB MELATI
size: 15cm(tinggi),12cm(lebar),sisi(9cm)


serious cakap, suka tgk kotak ni!<3 harga pun murah... korg boleh dpt 60sen satu siap design sekali..apa2pun ikut pada kuantiti yang korg nak jugaklah. yang paling penting nampak cantik..

3
CORRUGATED BOX


size: xsure tapi boleh letak choc/dodol/gula2 
jenis: handmade


yang ni mmg special sikit sbb betul2 buat guna tangan..kalau dijadikan gift mmg nampak mahal tp harga berpatutan la. design dlm gambar first tu lain sebenarnya tp bentuk ja sama..xsempat pulak nak snap gambar ori. hehe. apa2 pun tetap cute kan..gambar kedua tuh..aku dah siap2 letak choc dah.

tiga jenis kotak je lah yang kitaorg buat..yang paling best semuanya order on9 ja. xsusah..cuma kita kena percayakan dorg ja lah. :)

lastly....

eh eh...ni aku snap gambar candid masa abang apatah nama dia tgh simenkan rumah.. haha nampak x kesungguhan kat situ? hehe aku nervous abang bar nak kahwin ni..harap majlis berjalan dgn lancar

0 cOmMeNtS: