kontest blog terkemas

Monday, December 20, 2010

assalamualaikum


masa aku tgh skodeng blog penduduk2 malaysia.. tetiba aku terjumpa blog sista hanna ni.. tgh dok baca entry terbaru dia tetiba ada pulak kontes yg dia buat so ni kira aku nak promote kontes dia yg cam best ja n + sambil aku promote alang2 aku join terus:)

syarat kontes senang. nak tahu syaratnya klik ja terus gamba bwh ni nnti dia hantar terus pi blog sis hana okay..


blog terkemas? haha blog aku selekeh la.. dah nak setahun x basuh. dah nyayuk nak tuka background pun aku dah lupa-_- lupa cane nak buat code backgroud.. tgh mentelaah balik la ni nak kasi blog ni nampak kemas ja. tp kira halal ja la ek sis.. kilat tuh xdaklah, kekemasan tuh ada la jugak. :D

just perlu follow,buat entry,linkkan ke blog sis hana or fyza n tag 3 org. aku mahu tag si bertuah fyna, nur zaa n hanis.. apa lagi korg, join lah kontes ni sebelum 1feb2011 ek^_^

5 cOmMeNtS:

Affan Ruslan said...

seriusly, blog ni kemas. blh menang, ada chance tu.

Entry terbaru: Aktivti Gila Semasa Musim Sejuk

sniffa93_aznil4eva said...

hee yeke. tq:)

Edzlin said...

padaku yg suka melancong ke sini, blog ini kemas :)

sniffa93_aznil4eva said...

hehe. terima kasih sis edzlin:))

Encik Psychopath said...

haih. takleh join. serabut.