Dusun Eco resort,Pahang

Monday, December 27, 2010

assalamualaikum

konon2 pergi bercuti dgn kakak2 aku tp sbenanya pegi camping:)
2 hari 1 malam. masa yang singkat tp sgt2lah best!

sabtu | 25hb
pagi2 ktaorg semua betolak dr shah alam sampailah ke resort naik bas mbsa. sampai2 ja kat dlm tu.. kena naik mcm lori something la..semua bediri kat blakang then si pemandu dia suka sgt tkn brek n tiba2 ja dia boleh speed balik. mmg tunggang langgang la ktaorg yang bediri ni ouh. tp best:D

lepas dah melantak, dibahagikan kumpulan n bilik semua..ktaorg start aktiviti ktaorg dgn jungle trekking..yang pasti x seseksa mcm panjat gng angsi. lepas dah penat2 trs sambung dgn bejalan melalui jambatan gantung yg mmg rasa xberapa nak stabil..nasib xrasa mcm nak jatuh ouh! lepastuh terus menghala ke flying fox,wall climbing n so on.. k gamba ni semua aku dpt dr website eco resort sendiri. credit to dusuneco.com


ahad|26hb
kol 5.30 ktaorg dah bgn.. ramai yg xmandi sbb sejuk gilass. haha beku! selepas sarapan dlm pukul 8 camtu ktaorg start aktiviti "12 halangan"..semua halangan aku buat tp sampai part kena gayut atas tayar ke tayar sampai sekerat jalan je aku mampu buat. kak ika, kak ima n kak iqeen semangat betul korg ek..masa kem ni aku mcm sengal2 ubi sikit, apa yg aku buat semua cam blurr ja, so sorry korg aku mcm xberapa nak mesra seperti normal. emm habis ni terus berehat sebentar bersama kit kat n sambung balik dgn aktiviti rakit:D

[ni situasi x hujan.. ktaorg punya siap kena berenang dlm air teh]
[suka panjat benda alah ni..]
[yang ni pulak kena merangkak/mengesot kat atas tali]
[ni balancing jgk.. ]
[haa! ni la plg aku benci! haha.. aku mmg fail kalau benda yg kena bergayut]
banyak lagi gambar tp xlarat nak upload.. nnti kalau korg nak tgk gamba lagi pergi usha dekat dusuneco.com keyh!

dalam hati kata: rasa mcm tgh pergi training before plkn ja.. plkn ada ke part tayar yg kena gayut2 ni? aiyoo mestila ada kan.. serious sangat xsuka-_- haha apa2pun sangat have fun join eksplorasi ni:) tq kwn2 n abg/kkk faci^_^

4 cOmMeNtS:

Edzlin said...

wah best ni. dah lama tak buat aktiviti camni

sniffa93_aznil4eva said...

hehe..akak ada masa terluang join la aktiviti camni:)

aah sampai demam skarang ni..sakit tgn pulak tu..

L said...

tak ajak! sentap!

sniffa93_aznil4eva said...

aiyo
-.-

nextime kami ajak tau.tau..