ouh saya mahu kahwin! heheee

Saturday, December 18, 2010

assalamualaikum

fening2.. mcm aku n kakak aku yg nak kahwin dah ni. hampir 80% persiapan wedding abg ba aku n kak ika yg uruskan..kalau papa xstuju so terpaksa survey lagi benda2 baru. haha papa2-_-..tggl sebulan lebih ja lagi wedding abg first ktaorg tu tp satu pun belum setel. masih dalam perancangan n perbincangan lagi utk tempah baju kahwin, cari itu ini.. haiya. harap semuanya berakhir dgn superb walaupun simple tanpa ada sebarang masalah:)

kelmarin, papa ajak pergi tgk baju pengantin dekat puchong.. kwn papa punya tempatlah. yg plg xboleh blaa bila dah turun kete jumpa kwn papa.. papa kata ktaorg yg nak ikut dia. uit uitt papa yg beriye ajak ktaorg. memandai ja ckp kteorg sebok nak ikut ek. heee xpalah dimaafkan..

lepas dah blk tu..papa konon2 nak lalu ja kat fun fair tp kteorg nak jugak turun. haha gedik! sekali sekala xpa kan. papa cuma rehat dlm kete sampai kteorg habis main.. heee. k lah apa tah aku bebelkan ni.. layan gamba ja la ek^_^



ehem ehem, wahai kakak2 saya yang comel2..mari laa kuruskan badan. semua dah naik ni knapa? nnti xmuat baju kurung kang. huhu:P

1 cOmMeNtS:

ladyelena said...

ika oi...naek lagi dah bdn ek? haha....hurm....kak el doakan semua berjalan dengan lancar....aja! aja!
(づ  ̄ ³ ̄)づ