tees. aha idea please?

Tuesday, January 19, 2010

salam semua. hari makin hari aku makin membusy.cett! sbenanya bkn bz mana pon tp aku punya diri ni yg buatkan segalagalanya menjadi bz..haha dah mcm2 aku bwat bg aku ni jadik lebey disipilin(ta slh kan nak brubah.hek:|) dalam idop kompem2lah kena ada matlamat ouh ini bkn azam tp matlamat..matlamat dgn azam perkara yg berbeza. okay itu bkn point sebenar:)

aku nak tanya pendapat korang..hee nak bwat baju untuk snifcollection. ni semua design2 yg baru je tadi aku bwat dlm masa xsmpai sejam..hanya suka2 je. agak2 mana yg plg korang rasa okay eh?

1234567[aha seyes xdek idea]

hope korang bole tolong aku pilih design. agak2 mana korang rasa smart eh? ni just design xdirancang..hehe pasni maybe bwat yg lain pulak.thanx!

14 cOmMeNtS:

Encik Psychopath said...

satu pun abg tasuke =D

ape kate tuka perkataan 'tees' kepada 'clothing'.

marketable.

sniffa93_aznil4eva said...

haha ta tepikir ouh. td just suka suki bwat..emm oritte esok2 lusa tuka.

ta suka xpe:)

Madiha Zaimuri :) said...

ermm, design 2 n 3 paling smart skaly..

sniffa93_aznil4eva said...

ouh eh.
thanx mady:D

snifkha said...

aku nk 2 or 1.. okies""" ^__- heh
k.ima n ekin plh mane?

Anonymous said...

nk yg mne ekh... ske asl kaler bru... yg payung tuh kot... urm ifa xde design len lg ke???

sniffa93_aznil4eva said...

~kak ika~
haha xabes2 design 2 tuh. emm yg 2 tuh sbenanya aku xbrapa sgt coz pict tuh amek dr tenet(pakcik google). tkt lak ade org kata ciplak or papejela..xclap ekin suka no. 1 kot

~kak ima~
ecece xabes kaler biru. nnti r ifa try wat lagi..xdek idea r.

sikzam99 said...

cntk la gamba yank ke 3 tu...suka sangat yg tu...

sniffa93_aznil4eva said...

haha. really?
emm keyh2:D

intan said...

aku suka no. 6 n 1

Che Li said...

memang kreatif la ko kan...cantik2

sniffa93_aznil4eva said...

~intan~
haha yeah. aku pon sama gak..

~che li~
wahaa ni naseb je.. haha ngah pening nak bwat baju design yg mana dah.. hehe

nur azlyn said...

erkk yang last tu nampak mcm tag nak jual barang..yg kat giant slalu bunyi *tit tit*

:P

sniffa93_aznil4eva said...

haha. kureng.