BANNER WISH CONTEST

Friday, January 15, 2010


sape nak banner free yang cantik n smart jom join contest ni!! haha seyes xrugi punyaa:D


kenapa aku nak menang?

oriteee. first2 skalik sebab aku mmg nak banner free punyalah:) haha pastuh aku tau yang fcubanner punya design n decoration untuk banner aku n sape2 yang buat kat dorang mesti suka..sebabnya design yang dorunk buat semuanya cun2 je [seyes ta tipu!]..bkn tu je nnti aku xpaya pening kpale nak pikir camne nak buat design n dok depan pc lama2 carik idea nak kasi gempak banner yg aku bwat tu..aha senang cite aku mmg ta reti nak bwat banner ouh! last skalik aku mmg dah lama nak bwat banner untuk blog ni...tapi xterbuat. jadik pasni kalau aku ade banner free bolelah korang semua tempek kat blog korang. hee:D

ciri2 banner yg aku nak

*kaler/corak banner tuh bia nampak happening je*
*kalau boleh lebih kpd kaler biru sbb aku suka kaler tuh*
*kat banner tuh tulislah sniffa93 ke ourcrazy ke..ikot mana sesuai*
*size: 185x70 saje! bg senang nak letak kat blog^_^*

oritee itu je kot:) emm korang semua jomla masuk ramai2 ek! bkn senang org nak bwatkan banner free ni..ahaa kalau nak join ke xnak join ke komen sini. bg respon sket bout contest ni eh.huhu. salam!

23 cOmMeNtS:

fcuteam said...

ok sniffa... i dah masukkan u dalam senarai peserta... gud luck ye... :D

sniffa93_aznil4eva said...

oritee. thanx:D

Madiha Zaimuri :) said...

GO GO GO ifa!
hehe.. :)

Rosmanizah Abdul Rahman said...

Hi sniffa.. nak comment ni..semoga berjaya jadi juara..

Sambil menyelit mengiklan...jom visit my blog http://bodyslimmingsuit.blogspot.com/

sniffa93_aznil4eva said...

~mady~
haha. saje suka2 je ni..

~rosmanizah~
hee thanx sis. oriteee terbang ke sana;P

Anonymous said...

nak tambah lagi satu komen. good luck then :)

FIZGRAPHIC said...

sy dh komen u pnya entry nie..
harap menang ye..
good luck!

sniffa93_aznil4eva said...

~AJ~
thanx bro:D

~are-peak~
hee xmng pon xpe. okay thanx ek:)

Unknown said...

salam singgah...gud luck 4 d banner...wish me luck 2...wassalam :D

sniffa93_aznil4eva said...

aha. yep2 gudluck jugak sama kamoo!

AsOne Cleo said...

Yeah, AsOne Sebagai Pemerhati, Join Nk Komen Blog Anda, Huhu.. Teruskan Ya.. Wink~Wink.. ")

Unknown said...

semoga kita berjaya....
sy pun join contest nie jg....
chaiyok2!!

-comment me back..hehe-

sniffa93_aznil4eva said...

~conversationalist~
time kasih ya:D

~zaza~
yeah! oritee terjah kesana^_^

ayisy said...

huhu.. gud luck!!! moga murah rezeki.

sniffa93_aznil4eva said...

aha thanx!:D

black_mel said...

gudluck...nice..

sniffa93_aznil4eva said...

time kasih:D

PrinCe_TopEx said...

gud luckkk sniffa..

Mr ProPiTo said...

good luck yer..hehe

sniffa93_aznil4eva said...

hehe thenx ek:D

Anonymous said...

hahahhaha....... klu tak yg len 2gu lme je nk gne pc cuz ifa bz update banner n most of time bz for her blog... yela ifa she's trying tu keep up her blog n as well as business....

Anonymous said...

nk gne nme sendr lpe lak password... ari2 bwt x igt ltk pe... nick name igt kot.... adoih... tp pun bley agk spe nih....

sniffa93_aznil4eva said...

kak ima tipu! haha xde maknenya ek..ifa guna pc kejap2 je. haha:p