bro Yazid wedding:)

Monday, January 11, 2010

ari jumaat petang lepas balik skola n abes solat jumaat tuh kteorg 1 family trs pegi blk kampung kat manjung,perak coz malam tuh acara akad nikah abg Yazid(kazen) kat rumah pengantin perempuan. jom tgk pict sekitar majlis perkahwinan start ari jumaat sampai ahad:) slamat pengantin baru!

snap by me (kecuali pict yg ade muka aku.aha)
canon IXUS 85 IS

16 cOmMeNtS:

psychopath said...

i saw ur sis =D

sniffa93_aznil4eva said...

haha teliti sggh:D

madyha :) said...

lol..kater nak letak gamba aku 1st.
haha, takde ponn.
lansung takde! :(
heee, joking!:)

sniffa93_aznil4eva said...

wahh.aku main2..kang aku letak betul2 kang.
tgk lah pasni lau ade gamba kau yg cun2 aku tempek..haha ;p

madyha :) said...

lol
aku pon maen2 gak.
jgn tempek muke aku kat blogg kaww
loll..

sniffa93_aznil4eva said...

haha nak jugak. wekk

saypOOL rafhtello said...

sepadan secocok.

pak long said...

salam....
buat pengantin moga berbahagia keanak-cucu...
buat tuan blog...appy selalu..

ELYN said...

giliran ifa semakin dekat..ngahahahaha xD
tu iqhzam ke iqhram? >.<

sniffa93_aznil4eva said...

~saypool~
aah yep2:)

~pak long~
time kasih yep. happy slalu jugak

~elyn~
haha gila merepek dia ni..haha yela2-_-'
itu izam..iqram mana ada kat cni. dia kan makcik dah amek jaga dia..hee:D

ELYN said...

hohoho
oh muka lebih kurang sama..huhu
iqhreen ada cni ..mana tau kot2 dia terbang ikut skali -.-'

sniffa93_aznil4eva said...

hehe tadelah..masalahnye skunk ni kak ekin mmg dok cni tp iqhram mmg dah jadi ank makcik ifa dah..hee

aah muka sama sket:D

dAkBaiK said...

ingat dak kecik yg kawin tadi :D

sniffa93_aznil4eva said...

aiyakk bia betul dakbek ni.

langkah bendul lah..dkbek kawin dulu okeh!:)

eD's photography said...

muke kami yang x hensem nie xda pun.huhu

sniffa93_aznil4eva said...

haha.. korang kan photographer..kejenya snap photo memanjang. tade masa nak posing2 ney:)

ecece merendah diri pulak dah. ahaha