pakcik santa baik hati contest

Wednesday, December 23, 2009

contest oh contest! haha okay aku msk menatang ni sbb pakcik santa yg baik ati ni wat...saje2 nak isi masa lapang:)[klik pict ats ni utk trs g rumah santa ni...jom reramai rompak rumah dia]
lau korang nak join pon xsusah..juz kena ade blogspot. itu saje..maklumat lanjut >klik sini<

::ni kata-kata permintaan utk uncle santa::
"kalau pakcik santa datang rumah saya, saya nk mintak jambang sexy pakcik yg dah di shave tuh.sebab pakcik kan nak bersara dah..nanti bole saya framekan kat rumah..jadik bole lah bwat kenangkenangan:)"

haha. mcm sengal je apa yg aku mintak. anyway hanya suka2 saje okay^_^ baru je start benda ni..so join le ramai2..bia pening pale pakcik tuh. aha

pssstt::contest ni bukan mksd aku smbut krimes ea. arap maklum:)

14 cOmMeNtS:

fara said...

macam best je ni! :)

sniffa93_aznil4eva said...

haha best2. cepat g terjah blog sana..

Encik Psychopath said...

tengkiu..
tunggu 1 hb ni ye..

saiful mohamed said...

macam senang je contest ni..huhu

sniffa93_aznil4eva said...

::psychopath::
hee. oritee

::sayPOOL::
senang2. meh join

bie@ayang said...

hahaha...
cam nak terjah gak jer..
huhu

sniffa93_aznil4eva said...
This comment has been removed by the author.
sniffa93_aznil4eva said...

join2 jgn xjoin:)

syazana said...

whoahhhh
best2

sniffa93_aznil4eva said...

hahaha.
join lah biskowt:)

Kaito said...

peh..macam best ni...gi rompak rumah santa...selalunya santa yang rompak rumah orang...hehe

sniffa93_aznil4eva said...

hehe. so jom lah pecah rekod terjah rumah santa pulak.

Lady E said...

Br tgk cerita Supernatural tu Santa bunuh org..Ngaiiii!
Fa join contest nie ekk..Gd Luck tau!

sniffa93_aznil4eva said...

hehe. tengss