dugaan..

Sunday, December 27, 2009

salam semua. hope korang sehat keyh. tadi lepas magrib aku baru je nak tgk movie kat laptop kak ika...pastu abg aku Iwan msk bilik n ckp yg kawan dia punya ayah meninggal dunia sbb serangan sakit jantung. Oh aku pon tanyalah betul ke? muka aku time tuh mmg dah lain gila lah..sbb org yg abg aku ckp tuh sebenarnya kawan baik aku Farah la kan. dia punya ayah yg meninggal dunia.

siyes! aku terkedu gila lah..sampai tah macam mana aku nye air mata tetiba je kluar. aku trs g turun n call Farah. time fara angkat call dari aku..haish farah nanges. aku pulak mmg xbole denga kawan aku nanges lagi lagi fara yg nanges. Yela mana tak nya..aku knl fara dari kecik kot..family dia pon baik dgn aku.

aku paham sgt perasaan Fara bila kehilangan org yg plg kita syg. aku pon penah rasa time mama meninggal dunia dulu.. tapi aku tau fara lagi seksa lagi2 ayah dia yg meninggal n time ayah dia meninggal mmg jaoh dari family. skarang time aku tgh tulis ni fara dah slamat sampai kat Raub (hospital jenazah) then skunk juga dorang semua trs pegi Kelantan..nak kebumikan kat sana. aku doa dorang slamat sampai n semuanya bejalan lancar.

masa mmg cepat berlalu kan. yep Fara aku terasa sgt bila kau anta msg camni kat aku "aku xley tahan..aku tekejot gle wehh..dugaan ape ni..aku xsempat jumpe bpk aku pagi td..xsempat weh!" huh mmg semua ni dugaan kan? mungkin Allah nak bg kau kuat lagi. aku tau kau kuat weh!! sbelom ni pon ko mmg tabah..idop mesti diteruskan! lagi satu aku takot kalau pasni kau kne tinggal kat Klantan. susah nak terima sbb dah lama sgt aku kwn dgn kau. hope kau still dok shah alam..

ok aku x setabah korang..haishh kawan aku sedeyh aku pon terasa jugak. sori skang aku xbrapa nak happy. Al-Fatihah..

19 cOmMeNtS:

Melz said...

Al-Fatehah

Cahaya Yang Riang Gembira said...

Moga farah kuat.. Takziah buat dia.. Al fatihah.. :)

~mrs.amy ~ said...

al-fatihah....

sniffa93_aznil4eva said...

yep:)
tengs korang

Tengku Puteri said...

Al-fatihah buat kwn awk...abah sy pun mnggal sbb jntung..n x smpat jmp gak... just tengok tubuh kaku yang x bernyawa g dah....='(

sniffa93_aznil4eva said...

sedey la.
just doa je yg kita mampu bwat keyh

tengs:) alwayz doa untuk mereka yg da xde.
alfatihah

Anonymous said...

Al-Fatihah...semoga Allah sampaikan doa kita padanya.
Let face it. Allah sayangkan seseorang tu barulah dijemput-Nya. Semoga kasih sayang Allah tu bawanya ke syurga...
dan semoga kasih sayang kita yang masih hidup ni; doa kita, zikir kita, sedekah kita, perilaku kita dengan ilmunya, akan membantu dia di persimpangan pertama penilaian Allah
Ameen

sniffa93_aznil4eva said...

emm betul la tuh.
tengs sangat2 eh:)

wahh teharu ni^_^

Che Li said...

alfatihah untuk ayah farah, alfatihah

sniffa93_aznil4eva said...

:)

Lady E said...

Al-Fatihah..Takziah utk Farah..
Sian die kn Fa,x sempat jumpa
arwah Ayah dia..Hrp Farah tabah..
Sampaikan salam Takziah Akak utk Farah ye,Fa..Thanks..

sniffa93_aznil4eva said...

emm sian gila..
sedey je tgk.
tengs jugak sis:)

syazana said...

Al-fatihah
skrg farah kt mne??

sniffa93_aznil4eva said...

fara kat klantan lagi.
ahad ni baru blk cni..
huu then xsure la sama ade kne pindah ke x..
lau bole nak abeskan spm kat cni dulu ouh

Madiha Zaimuri :) said...

al-fatihah <3
tumpang sedeyh.. ;(

sniffa93_aznil4eva said...

hee tengs mady

farysa said...

al-fatihah

Unknown said...

al-fatihah~

sniffa93_aznil4eva said...

time kasih sis