bole x nak skip 2010?

Wednesday, December 30, 2009

salam semua:) yess dah nak 2010! tahun yg mmg sgt dinanti nanti kan oleh makhluk Allah yg bernafas kat dunia ni sejak 1993 lagi. haha SPM year lah pulak..pesal tua sangat ney? tgk2 dah nak msk 17thn..xpecaya betol lagi lagi bila aku tgk dak2 skola skang dah mcm makin bdak-budak. paham x? dah lah budak remaja tp maseh nak bwat perangai mcm kanak2 ribena lagi xke mcm kebudak-budakkan tuh.kenyataan ni menunjukkan diri aku sket. sket je la..

cerita 2009
balik2 pasal azam. time new year semua sebok2 tanya apa azam terbaru? haha azam lama pon xterbwat inikan azam baru pulak ouh. ok aku rasa wktuh awl thn 2009 dulu aku xde pulak berazam pape..ape yg pasti taon 2009 kira taon yg agak sengal sket untuk diri ni. dah la aku ni asyik kelamkabut je pastuh bila ade probs mula lah nak start glabah.. mcm2 lah tapi yg byknya masalah org yg bwat kepala aku rasa nak pecah je. haish susah kan bila org lain punya probs kita pulak yg kene. mcm2 je.

2010 pulak?
ini penting dan khas untuk org sekeliling aku! please korang jgn bagi aku dok depan pc lamalama eh! haha aku ni mana bole nampak segala benda yg membuatkan diri aku ni terjah ke arus internet. kang ta pasal2 tido dpn pc kot! bkn jarang tapi slalu sangat dah.kan xdek faedahnya! lau dok dpn pc carik idea or search kat uncle google pasal kerja ICT xpe jugak ni balik2 dok lepak kat myspace,facebook ngan blog. haha xpatot xpatot-_-'

then yg lain cuma nak kurangkan keHYPERan kat dlm klas. xmau dah asyik2 dok makan dlm klas. haha ape punya student lah ni..tp xpelah mkn2 pon mintak kebenaran ckgu:) dah2 pasni kurangkan kemalasan yg tgh berkuman kat dlm diri kau ni okeyh! kata nak jadik pereka grafik/kounselor la blablabla semua tuh tp diri xmcm ape yg dikata pon ouh. *musykil2*

benda lain aku xpat nak tulis kat sini. biarlah aku sorang je tau...hope lah aku bkn pandai ckp je. kang hapak pon xde. huhu:) sama gak mcm korang..papepon azam korang hope dpt lah ek dijadikan arah tuju untuk idop memasing. ^_^

mood:xpat digambarkan:)

17 cOmMeNtS:

Madiha Zaimuri :) said...

hahaha, ifa wish u gud luck in SPM next yearr!

sniffa93_aznil4eva said...

haha. yeah tengs mady XD

aku Zaty said...

same laa..
nak skip 2010!=p
hee~
btw,gudluck okies!=)
n hepy new year..

sniffa93_aznil4eva said...

ahaha. thanx ea:)
gudluck jugak n happy new year!

ZulhilmiRosnin said...

hohoho~selamat berusaha untuk SPM dan selamat berjaya menjadi pereka grafik~yeah!

tak boleh skip 2010, nanti xdpt merasa menjawab SPM..hihi~

Unknown said...

alah,baru 17 tahun dah ckp tua..selagi tak masuk 30an jgn nk perasan tua babe!.enjoy life to the fullest..klu baru 17 dah rasa tua,mmg tak bestlahh..aiyoo..

Anonymous said...

SPM tak susah
Trust me, you will say the same thing 12-month down the road. 100% true!!!
Dont skip 2010, but skip 'partial' of your free time!
1 simple tips for my lil sis
Dont study too hard, but do little bit more focus in class just to grab the fundamental of theory and continuous practice. Jangan buat banyak2sehari. buat 2-3 jer paper, tapi consistent. Istiqamah and focus are the (alicia)KEY of success!
Trust me!

sniffa93_aznil4eva said...

~Zulhilmi~
haha oritee. xkan skip SPM punya lah. saje2 nak takot2kan diri ni..haha tengs:)

~Sendra~
hee gurau saje lah ouh:) okay2..haha

~AJ Nismihan~
wahaa. yup2. thanx tau. insyaAllah thn 2010 ni xmau dah main2 dlm klas...kalau x fokus dlm klas mmg susah nnti bila blk rumah. emm keyh:) study smart dont study hard.

Anonymous said...

jgn takot dgn spm..

diew x makan owg!

sniffa93_aznil4eva said...

haha. yep2:)
aknku tempuhi jugak spm.hehe

Rockert2010 said...

saje nk menyibuk psl hal bdk skolah korang...
sori2.. :)

sniffa93_aznil4eva said...

agak blurr*
aha oke2

Lady E said...

Salam..Fa syg..Morning..Sori..lewat mai cnie..Semalam bz dgn contest..Fa sehat,x?Fa..Hepi New Year ehh!Semoga segala impian,harapan Fa taon nie tercapai..Amin.. :) Fa..jgn skip2 taon tau..rugi..Mane tau thn 2010 nie membawa kebahagiaan & tuah ke buat Fa,kn.. :) Okey..Fa..yg penting belajar rajin2..& be gd okay! :)

Unknown said...

happy new year :)

ayisy said...

salam. selamat tahun baru 2010. tahun 2009 saya rasa mcm lama plak. hehehe..

tempoyak said...

dah2...pegi tgok buku lak...hihi

sniffa93_aznil4eva said...

~sis Ieda~
hye sis:) ifa sehat je ouh..haha betambah sehat dah ni. yep2 hope semuanya lebey baik..hehe xdek maknenya nak skip. tuh tajuk entry tuh saje nak kasi gempakzje=D keyh akk pon sama ek..epi n smile alwayz^_^

~cik Epal~
tengs2. epi new year lagik skali.

~ayisy~
waalaikumussalam. eh ye ke? rasa mcm kejap lah pulak masa ni berlalu..hee

~tempoyak~
haha baek bosh!