membebel bla bla bla

Friday, January 1, 2010

hye korang.meh aku nak cite apa yg aku bwat sbelum dan bila dah masok 2010.
31.12.09
arini aku bgn agak lambat..bgn2 dlm kol 10pg camtu g gosok gigi, basuh muka then spray minyak wangi kat baju sket. haha biar nampak mcm mandi n bia wangi mcm mandi walaupon kenyataan mmg xmandi lg sbenanya XD. turun2 nampak nasi lemak tggl sebungkus kat ats meja..berebut dgn abg aku..haha aku bg jela dia mkn tp aku kacau gak dia mkn plus aku buli dia soh msk kan utk aku. wahaa adek yg baek kan?

pastuh masak memasak arini aku yg handle. dua benda je pon yg aku msk..ikan keli msk lemak(haish xabes2 msk lemak ouh! haha nak bwat camne dah dorang suka*) pastuh msk ayam panggang ala2 hentam sajelah.haha naseb menjadik:) petang sket kak ima try wat cream caramel bakar. slalu bwat kukus..first time kot tp memula xjadi yg kali kedua baru jadik =D

lepas maghrib nak tggu jam 12 mlm
start je pas magrib kteorg g umah uncle kat shah alam gaklah..ade bwat tahlil n solat hajat then dah abes semua tuh'melantak' lah pe lagi..hee menu spesel kambing panggang..tapi aku mkn sket je sket sgt coz aku xbole mkn dgg tuh nnti bdn aku panas. haha pastuh mkn lagi ,sembang2 n snap pict. then balik umah trs serbu blue n red(rabbit) kasi mkn ubat sket.

dah setel semua aku pegi lagi dapur carik mknn..haha nampak caramel xdek org mkn lagi so aku pon merasmikannyelah:) pastuh main dance(ps2) huhu ni mmg rutin kne main ps tiap ari...sambil tuh tgk tv. kol 12 aku tgk bunga api weh! haha cantek je bunga api..live tuh tp dlm tv je larh;p

01.01.2009
nak tdo dah sbenanye niyh tp2 terasa nak tgk movie..so kteorg pon teruslah cari disc cite ''a very short life'' mula2 tgk cite niyh cam slow gila..haha tp bila dah part tgh2..mmg aku tutup muka jelah siap rasa xnak tgk dah cite niy. kejam! kejam gila weh!. aiyoyo tp ade part agak senset lah..tp cite ni bout bdk kecik yg malang gila.sian tol* ending dia pulak tah la..haha xreti nak explen. korang cari lah sndirik cite ni ek pastuh share dgn aku ape prasaan korang pas tgk eh?

pagi2 pulak kteorg pegi main bowling ramai2:) haha happy lah main bowling td..pastuh trs pegi mkn.mkn dan mkn. lepas mkn ronda2 jelah..dah ronde2 gi mkn lagi. mkn dan mkn..huhu-_- okays itu saje stakat ni. haha pasni aku xberapa nak on9 slalu lah yep..keep in touch semua:)

mood:membebel | melantak

8 cOmMeNtS:

Madiha Zaimuri :) said...

hushhh, mmg best men bowling.. btw, epy new yearr.. :)

snifesty said...

aha. men dgn pakcu semua. tula korunk xde...thanx mady. jumpa kat wedding nnti:)

Encik Psychopath said...

ni diary ke apa??

sniffa93_aznil4eva said...

ahaa lebey kuranglah. saje nak membebel.

psst:semua cite dlm blog ni bkn cubaan mendapat simpati tp sbg kenangan2 duniawi sebelum aku mati. thats all:P

Anonymous said...

bunyi entry nih macam 'andai aku sebatang pen', or 'kenangan menyambut tahun baru saya'

hehe dont see this as sacastic gurl. i dont mean too!
Anyway, happy new year. life move on whether we like it or not (so better life with a likeable way).
Enjoy remaining life granted by Allah as we never know how much allocated time for us. tapi jangan pi jauh sangat dah la, takut tak sempat nak U-Turn balik pangkal jalan dah 'time over'. hehe
Have a great year ahead sis :)

en_me said...

sonoknyerr men bowling tewww.. ehehe

syazana said...
This comment has been removed by the author.
syazana said...

iye2lah aku igt kau tgk bunga api kt i-city,
dgr2 meriah dowh kt sne..
wei,td aku kt blkg kau time kt assembly hall :)