dia datang daa...

Thursday, August 6, 2009

1
salam! hyeheyhey anda...sehat x?? okeyh aku mulakan dgn brite yg aku tkt sesangat..ape lg kalo bkn H1N1 yg dah pon dtg tanpa diundang kat skool aku..aku pon xsurelah bape ramai yg dah kene tp yg pasti dah ramai yg mula batuk2 lah,pening2 lah,nak demam lah..ouh oke maybe coz jerebu kot. tp cikgu kate jerebu jgk lah yg boleh wat H1N1..virus ni jgk leh merebak melalui udara yg xbape nak baek...

so td kalo2 ade sape2 yg nak dmm or demam seme ckgu halau blk!! so ramai gak r yg mntak blk.heyy anda,kamu kalo dmm jgn lahh dtg skollaaa tauuuuu...bahaya! mcm r kwn aku yg sorunk ni..doktor suruh dok rmh tp dia pulak pegi skola jgk..adoii degil2...*smbil geleng kpale;P*

tpi skool aku xttp pon mgkin jgk sbb xbape nak siyes lg kot kes kat skola kteorg...ouh okey2. tp ayah aku xkasi dtg skool r coz risau akan 'ának' die..heeE yelah sape x takot en? kat M'sia niyh pon dah berapa org mati..ada jgk yg mlm dmm soknye tetiba dah smpai ajal...innalillah. bahaya betul virus niyh..insaf aku dbwatnye. aku mintak sgt aku dijauhkan virus ni....insyaAllah.

2dah2 tutup cite ats tuh. okeyh mggu ni smpai lah abes exam aku away jap eh. pegi menghadap buku je. exam....EXAM WEEK!!=D guduck kat korunk2 yg exam jgk!!

pssstttt;ehh lupa nak pesan kat korunk2..msk belog aku sila silalah pkai musk(topeng muka) keyh..=P

0 cOmMeNtS: