cRazY DaY XD

Thursday, August 13, 2009

salam! heyhey anda...dah xbtl dah otk aku niyh..hehe pas jumpa nan rakan2 ku yg merepek2 je=D biasalah tuh kan..sblum pekse xpat r nak ronda2 M'sia kan?? hehe so dah abes exam kteorg pon lepaking2 r..


1
venue:dmerata tempat=)
time:lepas blk skola.=)

okeyh arini ari jumaat..spttnye blk skola kol 12.30 tapi dsebabkan xde apa2 yg menarik kat skola ariniyh..mmg sgt xmenarik coz ckgu xmsk klas n selebihnya dok kat dwn je n kne susun kerusi sbb sok(15/8) ade hari anugerah bla3 tuh en..disbbkan bosan yg terlampau melanda kat diri kteorg so kteorg blk awl 1jam kot..ape lg cabot la.[ini lebih baik bkn??]

then kterog trs dptkan teksi. first2 skali aku bwk kwn2 aku sggh umah aku..lps dah mkn2 tuh..kteorg rehat2 jap tgk tv then bila aku dah siap barulah kiteorg teruskan perancangan yg xdrancang lngsung...skunk ni kteorg jln pulak g balai polis..upss bkn nak report apa pon lah..kwn aku si fara tuh dok kat area situ. dah la kteorg penat bejalan pastu kne pulak nek tangga smpai tingkat 3. haishh fara kata 'xdelah tggi mana pon..nak nek kelas kat skola tuh lgla penat..' tu dia kata la. tpi kteorg kata "bykla ko punya xpenat..same je kot!!"

hha oke2 dah smpai uma fara. kne pulak tggu dia mandi n bla3..hha tetiba pintu uma dia diketuk oleh seseorg. kteorg ingat bpk dia lah yg blk..rupa2 nye ikma yg ddk kat area ctu jgk dtg .hha dia dtg pon coz nampak kteorg so dia pon nak join skaki lah..ok. skunk fara dah pon siap. Apelg trskan perjlanan la...pegi pulak ke uma Chaa. adoiii jaoh jgk lah uma dia ni. lepak kat uma dia kira lama jgklah..nasib ade abg dia yg sgt peramah tuh;P tanpa arah tujuan lg..kteorg mintak tlg abg chaa utk anta kteorg ke rumah Einn. Dahlah naek kete Viva je tapi nak sumbat ramai2..=D

abg chaa anta kat simpang je. so kterorg kne jln lgi utk smpai ke uma Einn..tggu pulak Einn siap. then kteorg xbole nak jln kaki lah utk ke destinasi strusnye coz jaoh lah. kteorg pon nek teksi then pegi ke Tasik Shah Alam. dah la teksi dtg lmbat pastuh kne charge pulak mahal2. then bila dah smpai tsk kteorg pon ade agenda lah..haha=D chaa pulak siPelik yg xbole tgk buayan..kalo jumpa je buayan kat tmn mesti dia men kalah bdk 4 thn;P lepastuh kteorg kol Daya ajk dia join skali..

lepas Daya dtg..kteorg dah lepaking2 then trs g minum kat gerai seksyen 2. lepastu barulah kteorg blk Jln kaki coz dlm poket 1 sen duet pon xde..haha;P kteorg lepak bkn sebarang lepak tau tp kteorg g mencari ilham n g exercise coz kami jln dari sksyen 2 pegi skyen 6 then pegi pulak skyen 4 ,lepstu .sksyen 10 n skyen 2 blk, akhir skali barulah patah blk ke skyen 6^_^

bak kata pepatah jauh prjalan luas pemandangan=D
[knowing them;colour my life]

2
anyway aku nak ckp takziah kat kwn aku nani yg bru je kehilangan mak dia wat selama2nya...hope nani tabah n sabar keyh. ape yg penting kita doakan org yg kita syg tuh smoga dtempatkan d kalangan org2 beriman...lepas tuh takziah gak utk family ustz Asri(RAbbani) yg br je kembali kerahmatullah(13/8/09) Al-fatihah...

2 cOmMeNtS:

syazana said...

mne eein wei??
aku nmpk daya je.
rajin gle kau dtg ari jumaat eh??
aku dh lme dh tido ^_____^

sniffa93_aznil4eva said...

hha einn tukang snap pict lah..
hha;P

dtg tp merayau.