dunno!

Saturday, November 22, 2008

dah lama kot aku x update blog..not in mood kot. cam mls je nak hadap pc neyh...huu.. hope korunk sntiase epi oke! meh lyn coretan kkk ku yg sorunk niyh....


MAMA

Mama,

Jasamu ibarat tiada nilai yang dapat dibeli,

Apatahlagi di ganti,


Mama,

Segala kenangan yang engkau berikan kepadaku,

Amat kurindui.

Luka dihatiku engkau ubati,

Segala kebaikan dirimu diisi dengan kejujuranmu membesarkan diriku,


Mama,

Segala penderitaanmu diisi dengan ketabahan dan kesabaran,

Walaupun engkau tahu,

Kesakitan yang engkau alami tiada batas penghujungnya,


Mama,

Kehilanganmu bagaikan satu kehilangan terbesar dalam hidupku,

Kehilanganmu ditangisi aku setiap waktu,

Setiap hari tidak kulupa untuk mendoakan kesejahteraanmu,

Kini tiada lagi kata-kata semangat dibisikkan ke telingaku,

Aku merindui senyuman dan gelak tawamu,


Mama,

Segala penderitaan diakhiri dengan kepergianmu,


Mama,

Tanpamu,

Aku menempuh hidup ini dengan penuh kematangan,

Tanpamu,

Aku belajar menjalani kehidupan ini seorang diri,


Mama,

Setiap hari tidak akan kulupakan pengorbananmu,

Terima kasih, MAMA.


hasilkarya-SHYAIDATUL NUR IQHREEN FATIN(kak ekin)-hakcipta tepelihara;p


[knape la nada sedeyh je 2 post yg aku anta neyh kan? ntah la aku pon xtau..biaselah idop!. utk pengetahuaan korunk jgk 21 november 2008 lps..cukup 3 thn mak kteorg meninggal. so aku pon nak nsht sket..korunk2 yg ade mak tuh..hargailah okeh!;)]

3 cOmMeNtS:

dAkBaiK said...

jagan bersedih sis, mesti your mum nak kamu happy, dan berjaya dalam idup...selalu berdoa kepadanya wokeh!supaya beliau diterangi cahaya2 doa dari anak2nya.. keep smile :)wokey..:)

sniffa93_aznil4eva said...

thanx dakbaek!
wokeyh..dun worry lah..

smile.smile.smile

Anonymous said...

the berz stories ever made.............