dear sista...

Saturday, November 22, 2008

im writing diz 4 you....

whatever u do..
whatever situation r u..
whatever ur feeling rite now..

i hope u'r alwayz feeling well..

as your younger sister,
I want u to know that I will be alwayz rite beside u.

I do also want u to know that WE are alwayz together,
even we're far apart.

alwayz face d problem with smile,smile n smile!;)

[huhu cukup lah. xpndai aku nak mengayat english niyh..hee]


elo sis....hari xslalunye cerah, langit x slalunye mendung...kita xtau apa yg akn kita lalui pd mase mendtg...mungkin idop kita akn makin 'epi' n mungkin jgk 'sedeyh' yg dtg. kita hanya pandai merancang tetapi Tuhan yg akn menentukannya. x seme yg kita rancang akn jd tp mgkin jgk sebaliknya yg belaku. idop mcm permainan bola sepak. kdg2, ade peluang utk menang, kdg2 jgk hanye begantung pd nasib. idop jgk bole brubah melalui pemikiran yg 'positif' dan jgk 'negatif'..semenye tepulang pd diri sendirila. mcm lirik lg jgk 'jika kau fikir kaw blh, kaw blh melakukannye' 'jika kaw fikirkan ragu2, kau hampiri kegagalan'..eh entah btl ke x lirik ni. bg aku mksd lirik ni sgt bemakna! knape? sbb otk kita akn betindak bls dgn kata2 kita. jd natink impossible oke! ehh? [mcm tesasar jek..hee]

kite xkan tau ape yg kite skt..kalo kite xjmpe dokte n wat medial check up! so bila ko wat medical check up..tu mmg patut n ko xpelu tkt. wehh! jgn tink negatif k! kteorg xnak pon ko skt.. ko jgn pikir bkn2.. xkan kot ko nak skt SLE. ckpla mama sorunk yg skt SLE, ko pon tau mcm ne keadaan mama wktu skt kan? so jgn selalu pikir yg mungkin ko skt tuh or wateva.. yg penting ko doa!!! cth; kalo sekali pon ko skt ke...ko xpyh la nk piki bkn2! mcm la aku xtau ko punye otk tuh..slalu sgt pikir xptt.. hidop kne besaba. mmg Allah sntiase nak uji kita... n dr situ jgklah kite blaja besaba..insyaAllah ko sehat!!;DD no idea r..hemmm. POSITIVE!

p/s; sori lah aku saje bg sampah kat present tuh;D

me-shyaidatul nur iqhfa fatin

1 cOmMeNtS:

qeen said...

i love this poem....