tiada kerja

Thursday, November 13, 2008

letih deyh. tp rjn lak aku nak menyinggah blog org. nmpak lak menatang tag niyh. disebabkan aku pon xdek bende nak wat so aku rajen wat tag!=)

Senaraikan 5 hadiah yang anda impikan:
1. moto scoot![haha. nak rempit pkai scoot gempakz beb;)]
2. umah yg simple but cool.
3. laptop.
4. baju.baju.baju.
5. semua jns buku bout psychology

Senaraikan alasan atas pilihan anda itu:
1. aku ske merayau. so kne ade moto!
2. bila ade umah tuh br boleh aku wat ape je yg aku nak wat.[sbb umah sendiri]
3. laptop coz aku leh on9 slalu. [komp. biase mane leh bwk kemana2]
4. aku miskin baju. ahakk
5. aku minat nak blaja bout saikologi ni then aku nak jd kaunselor

5 impresi terhadap orang yang diminati:
1. gilo mcm aku.
2. slumber mcm blur2 sket.
3. gud looking
4. pandai kot. haha mane aku tau
5. caring[hanya taram semata2]

Perkara yang paling hebat pernah dilakukannya untuk anda:
~aku xtau lah~

5 ciptaan yang paling disukai (tidak semestinya melibatkan teknologi yang maju):
1. mesin kira2 a.k.a kalkulator[senang keje aku nak kira2 neyh]
2. camera
3. phone
4. gajet2 yg best r.
5. kapal korek;p erk??

Apakah perkara yang paling dibenci?

  1. hipokrik kot.
  2. jahat.
  3. intenet yg lembab!
  4. mkn bende yg byk gile minyak! xske!
  5. dgr cite politik. bdk kecik lg! ;p

ANDA DI TAG!! SILA BUAT OKEYH! XBOLE MLS2! aha=))

2 cOmMeNtS:

Farah Farhana said...

ehem2
1 ke ke tag?
lalala
=P

sniffa93_aznil4eva said...

haha jht la kak fara.
nnti la ifa wat lg ek..
*mls*