dushhh!

Sunday, November 23, 2008

elo korunk! ade sehat ka? tag kak fara pon aku xwat lg.. tetibe lak dtg tag lg. haha sori kak fara x bwat ur tag. mls deyyh.. hee! sape2 yg rase diri korunk bekemungkinan besa di tag aku..check list kat bwh oke!;)) smile!

1. What’s your most favourite colour?
babybluesclues
2. Who is the most important to you?
family lahh.ofcoz!
3. How often do you think of commiting suicide?
entahla..
4. Do you think you have enough confidence?
YEP! kompiden gile kot! tp x bape nak kompiden jgk sbenanye..heh
5. How many babies do you want?
hari msh muda lol!;p
6. Spouse, family, friend. If one of them drop into a river, and you can only save ONE of them, who would u save?
erkk? kalo bole aku nak savekan dorunk seme r!!! xdek yg tekecuali oke?!
7. What do you think about yourself?
complicated.mystery kot.gilo thp mereng!!;p
8. Do you believe in eternity love?
sumtimes...
9. Do you think that the person who tagged you likes to play kidnapping?
loque?? haha rasenye yup!!
10. What are you really afraid of?
Allah.
11. What is your bad habit?
ape owh?? nanges lahh! sian tol.
12. Where’s your favourite place?
home sweet home!!
13. Do you cherish every single friendship of yours?
eahh?
14. What does flying mean to you?
fly~~~
15. What do you crave for most currently?
semua yg baek2 saje!
16. Are you single/relationship?
single n available also complicated. huhu;D
17. Describe the person who tagged you in 7 words.
sure yg amat page die smart! berkarisma?? ahakk.erkkkk..mane tau!
18. How do you spend your time when it rains outside?
wat bende bodo. yg leh aku hepi n mkn! haha
19. What turns you on?
ape ehh.. xbole nak pikir lak.
20. What are you proud of the most about yourself?
crazy mezy! berpendirian kot. xsng nak saiko aku okehh!;DD



6 cOmMeNtS:

loque yg berkarisma said...

oit loque mane kidnapp2
ape daaa..
dan thx kerana menjawab...ho3...
pas nie jawab tag dari akak tuh yerk.
dan terima kasih kerana cakap sy berkarisma...
itu kenyataan taw
la la la
mcam mane MU boleh seri jer?
nyett tol

sniffa93_aznil4eva said...

haha. ehh x ske ek?
ingat kan suke td.haha
adoii.. smlm tgk first half je.
pastuh xtgk dah.

hee..epi n smile alwayz aje!

qeen said...

jawapan sume bongok2..
bez la baca....

fArAh07 said...

ditagkah aku?
redha (-.-')

loque said...

hek eleh

sy terlampau hepi yepiii!!!
tetibe*

dAkBaiK said...

hoho..berserah...
helloiffa i'm back :)
and you also got tagged haha :P lala