kisah bdk exam.

Wednesday, October 15, 2008

salam. xsaba2 nak merdeka. medeka pmr jelah. lg dua ari je! yay! pas PMR mcm2 aku nak wat. ckp psl perancangan? emm byk.byk.byk.byk sgt3! nak tau pe aku nak wat..tggu nnti aku update blog pas exam...papepown layan kisah bdk pmr yg suke mrapu niy.^_^

13.10.08

emm..pe ek. bsn je owh time exam niy. huhu mmg la name pown exam kan. xtaula nak ckp pe psl exam niyh. firstday, exam bm n agame..kenape tah asl time exam jek ketandusan idea! time exam jek semua xklua..adoii. mgkin nak kene hentak kpale kan dinding gak kowt owh! huhu. tp xdelah smpai xleyh nak wat esei. time wat esei tuyh alhamdulillah r tgn cepat je tulis..tp men pakai taram jek..ntah ape yg ditulis oleh aku pown xtaula...arap pemeriksa yg sggh baek hati akn bg markah yg amat banyak! ;p

14.10.08

skunk lak exam paper b.i n sains! yay! alhamdulillah sgt2 coz aku leyh jwb due2 ketas soklan niyh dgn sng hatinye...emm last paper abes kol 4 camtu la..

waa..penat owh exam niyh. blk uma lak nak kne wat mcm2..xsempat nak rest. tp xpela kowt mggu ni je. so chaiyok2! (aha apetah aku mepek niy)

15.10.08

huh. ckp psl paper arini. ni yg wat aku mls nak bgtau ni. arini math ngan sejrh. emm dua2 subjek nilah yg plg aku lemah. xpecaye tanye ckgu. padahal kakak2 aku seme terer2 math belaka! mane aci! haha(bangge lah korunk ek kne puji).hanye aku n Allah jelah thu prasaan aku wktu jwb soklan math n sej. papepown bak kate abg bar,bertawakkal je lah.

16.10.08
ari yg agk malang. aku diserang kesakitan! tidakk! dush2. arini 1 ketas je iaitu kh. melainkan org yg amek paper such as bhase iban,arab,cina, or tamil. so xde kne mengena ngan aku lah. emm time wat exam xleyh nak concentrate coz skt. huh skali gus mncari alsn kalo result x gempakz. kwang3. haha. btl la aku skt. petang ni jgk g jumpe dokte. dokte kate apetah.=p

17.10.08

arini paper last! emm geografi..haha mls owh nak jwb. tp jwb jelah. arap okeyh je. owh! yezza. dan tibalah time is masa yg ditunggu2 oleh semua dak pmr. haa. mERdEka! pastuyh kteorg kne halau dgn ckgu. sedeyh aku tau. xdelah ckgu2 semua tkt kteorg2 yg kononnye dah merdeka niyh wat perangai!(aku dikecualikan) haha. mmg wat hal pown. kluar skola trs je maen mercun.last2 kne sound dgn ckgu...br takot! huhu

18.10.08

ukkm. exam nak msk mrsm.wat kat smks7. terase janggal dok skola org len!huhu adeyh... ni saje jek besuke ria nak try. mane tau kot2 dpt ke kan. ahak! math manyak susah oo! sains sng gak la..tp papepon yay dah abes exam tok taon niy!;D



p/s;ingat,usaha tangga kejayaan! ahha;p

me;sniffa

4 cOmMeNtS:

Bro Framestone said...

habis pun pmr ek

J said...

ko amek MRSM tak?
btw,follow lah aku nyer blog yerh.mcm aku follow blog ko
jd peeps aku

Yang Benar, Kakak Perkara Rawak said...

bes peksa?
amek bpe subjek eah?
doa bnyak2 eah..
biar tukang tande tuh lembut hati..
actually secret pon terkejot with my result..
coz i m so bebal with math..
so,i keep praying..
till i got straight a's..
dear..
pena dgr psal meditasi..
macam ni..
b4 tido or somewhat u rase cam eh,rse cam tdo tp tak tu kan..
u imagine mende yg u nak..
tp mesti ade flow yg kemas..
seolah2 its gonna happen..
believe me..
its working..
dis is call THE POWER OF MIND..
try eah..
esp taim u berdoa..
k..wish u result yg gempak gituuu!

sniffa93_aznil4eva said...

ajrun-yup aku amek. hee seje menube nasib

sis secret-thanx keyh! yup nnti ifa try. papepon epi n smile alwayz!