da best things is we change our self b da better person then be4.(ntah btl ntah x english aku niyh)

Saturday, October 11, 2008

khamis(mlm jumaat)-9.10.2008,
Dewan Tun Sri Lanang SMKSSAAS.


ari niy skewl ade wat solat hajat n motivasi..yg dtg ramai r. ade ckgu,ibu bapa, pelajar yg nak exam n sape yg nak dtg la kan(slh sorunknye aku).. memule dr kol 6.30 org dtg n g dafta. program stat wktu magrib..solat mgrib r kan.. then ade bacaan yasiin.diikuti dgn solat hajat..pastuyh solat isyak plak....dah abes bace doa sme tuyh.. ade plak sesi motivasi.. kteorg seme kne cr family(mak ayah msg2) n dok satu tempat...abg Alang(yg mengacarekan program arini)..die ajar kteorg cane nak exam..cane nak msk dewan exam..n blablabla.cane nak tunjuk kteorgnye ksh syg kat mak bpk...mmg 1 dewan..seme nanges...aku ngan bpk aku je xbape nak nanges. ye r ayah aku sempat agy wat lwk lak. adoii! ni nak kate mcm org slalu wat x jgk.. kali ni abg Alang wat laen dr yg laen.. rasenye xsame mcm penceramah/kaunselor laen wat r. ye r slalunnye dorunk men pakai psiko(smpai wat org leh nanges). Abg Alang plak.. die x psiko kowt tp die soh kteorg mintak maaf kat mak bpk..peluk dorunk..n say sumtink yg kte nak la..wat kite sedar ape kelemahan kite..tp xtaulakan kalo ade org yg g majlis niyh..xreti2 nak sedar.mmg keras kowt kpale...emm hope aku leh ubah diri aku jd lg okeyh dr sblom ni!!(aku akan try) huh papepown mmg best lah motivasi mlm niyh! ifa akan doakan Abg Alang n Akk(isteri) bahagia! slamat pengantin br gak owh! THANX ABG ALANG!!

sincerely-shyaidatul nur iqhfa fatin bt ismail khan

0 cOmMeNtS: