target / azam 2011~dah ke korang buat setakat ni?

Friday, July 15, 2011


assalamualaikum semua.

saja aku nak cerita pasal azam/target yang orang dok sibuk cakap waktu awal2 tahun haritu..cerita pasal azam tahun baru ja mesti semua bersemangat untuk dapatkan itu ini, untuk lebih positif n bla3. 


jadi, meh imbas balik apa target korang waktu awal tahun haritu..dah capai ke belum target korang eh? hihi. harap capailah eh..tak payah semua, janji ada 2,3 yang dah tercapai pun dah kira okay:) ke ada yang tak gerak2 lagi? 

aku dah check balik target aku kat entry ni. tengok balik apa yang aku nak untuk tahun ni, aiyoyo banyak nya :0 haha tak sedar pulak masa tulis target tu..ehehe:P

ni haa aku recheck balik^^

1
aku dok kata nak cari duit lebih. alhamdulillah, bisnes yg aku n k.ika tgh buat ni..kira berjaya jugaklah. walaupun tak berapa nak serious mana..dari Snifluscious & Snifcollection ni lah aku kumpul duit:) 

2
blackbird fly camera. teeet. disebabkan nafsukesukaankegilaan terhadap kamera yang melampaui batas..haha. aku belum beli camera blackbird fly. tapi aku pi beli kamera lomo lain..hee. sabar2 nanti cek beli naa.

3
nak tukar wajah bilik. katil dah bertukar wajah, susun atur pun ada lah dah lain sikit..tapi belum ada rezeki lagi nak buat kerja cat mengecat ni. :) tapi akan buat jugak..mungkin selepas raya. hee

4
video cam/ DSLR. ni aku dah cakap, kalau ada rezeki lebih baru aku beli. sebab ni kehendak, bukan keperluan sangat. yang paling penting aku perlukan dslr bukan sebab trend. ya buka sebab trend tapi sebab aku minat fotografi. pergi mana2 mesti bwk kamera..hehe. nanti kalau aku rasa perlukan kamera dslr, insyaAllah lepas raya aku akan cuba grab 600D takpun 60D:)


itu je rasanya aku nak untuk tahun ni ++++ last sekali yang terbaru, aku harap kuih raya snifluscious akan terjual:D boleh refer sini k..klik gambar..

yang paling tak bestnya pulak, benda yang aku tak letak dalam target tapi aku memang NAK, masih tak dapat lagi. nak tahu apa? aku tak sambung2 study lagi woii.. takpa2, nanti aku kena jugak jejak tempat belajar! haiyak~~ada sesiapa nak tolong aku tak? ngee aku nak belajar-..-

3 cOmMeNtS:

ayie said...

banyaknyee wishlist..hehe

cimi said...

heee. semoga tercapai semua wishlist tuh. :)

♣DYA AL-AIEN♣ said...

hyeeeee..
kita pun ada minat yg sama..
gila kamera tahap melampau.. ;p