semuanya selamat :)

Saturday, January 1, 2011

assalamualaikum
"selamat tahun baru 2011"

tak banyak nak cakap, haritu pun dah sambut tahun baru ikut kalender islam..ni kira versi masihi pulak la. alhamdulillah, tahun 2010 berakhir dgn tenang. n past is past, so aku dah xnak pandang belakangcongkak n terus pandang kedepan. sekarang bila dah habis skola, kena fikir benda yg lebih luas lagi.. insyaAllah harap tahun 2011 lebih bermakna. keyh, sekarang just nak share my target n wishlist..

1
paling utama sekali, aku perlukan DUIT! emm tgh usaha nak dapatkan duit..so maksudnya kena kerja lebih sikitlah. sekarang jadi suri rumah je ouh! hee

2
kalau duit dah cukup, aku betul2 nak beli blackbird fly. dari dulu nak tapi baru masuk dalam wishlist..

3
target, 2011 bilik aku dah bertukar wajah.. nak cat baru (purple blue) n susun atur balik segala benda yang ada dlm bilik. yg ni xperlukan duit sangat, just perlukan tenaga n idea..

4
kalau ada rezeki lebih, insyaAllah sebelum akhir tahun aku nak dptkan video cam..kalau x vid cam, rembat dslr dulu lah. walaupun skarang masih xberapa nak perlukan dslr. :)

ada banyak lagi yg aku target..tapi xperlu kot aku nak senarai panjang lebar. selain ni aku just target nak pegi tempat yg aku xpegi2 lagi.. insyaAllah kalau ada rezeki jugak moga2 dapat pergi umrah, n mahu pegi terengganu<3

untuk korang, moga tahun 2011 buat korg semua lebih bahagia n lebih dimurahkan rezeki.. apa yg penting never give up. just happy n smile always.

6 cOmMeNtS:

L said...

kak lízzie tgh saving duit utk belí camera. diana F okay tak agak2? senang guna?

sniffa93_aznil4eva said...

yeah ada geng.. beli lah beli lah.. boleh ifa pinjam nanti:)

emm xtau. aritu tgk kwn guna diana nampak mcm simple jugaklah.. yang penting gamba cantik:)

Edzlin said...

DSLR pun menghasilkan rakaman video yg berkualiti kan? cuma beratlah nak pegang hehe

happy new year, dan semoga impian tercapai

sniffa93_aznil4eva said...

ouh okay jugak eh?
belum pernah vid guna dslr.

nanti nak survey lagi..tq kak:)

Unknown said...

waahh...azam baru yg semua baruu...

cantik warna purple...teruskan usaha utk capai azam!

http://fadthnwan.blogspot.com

sniffa93_aznil4eva said...

hehe. yup..
trimas:D