jom jom jom serbu teluk kemang@PD

Friday, June 10, 2011

assalamualaikum

okay sekarang tepat jam 3:09pagi aku dok menghupdate blog..tak tidur lagi. dok tgh buat macarons 100 biji & teman kak ika buat tartlet dalam 400biji mcmtu..HAHA penat woi!! tapitapi target dalam masa 3 hari ni, nak kumpul modal buat BISNES BAJU. haha capslock sebab nak suruh korang beli nanti:P

buat tart banyakbanyak sebab ada orang order n nak menyemakkan diri kitaorg kat gerai kak bida(kwn kak ima) dekat PD. rupa gerai diaorg taktahu..tapi kira macam ala2 expo macamtu kot. orang PD jumpa kitaorg dekat sana:D gerai dorang dah bukak dr semalam rasanya, aku, kak ika, papa n izam gerak PD esok(sabtu).

nak cuba beli macarons kitaorg? cuma hari sabtu je kitaorang jual macarons tau..kalau nak sabtu msg 0136465382(snifluscious),selagi macarons tuh tak habislah eh.:)

kenapa korang perlu pi cari kedai kitaorg?
sebab kitaorang ada jual..
WAFFLE
ICE BLENDED
BURGER
MACARONS(terhad 10 set je)
TARTLET(200pcs)
OREO CHOC(50pcs)

eh. tapi tapi aku tak tahu tapak tuh kat mana.. tak tanya lagi kak ima. yang pasti kat teluk kemang.

ni gambar2 tart n choc yg kitaorg dah pernah buat..


 jumpa disana orang PD:)

okay! korang boleh klik 'older post' kat bwh blog ni untuk tgk resepi2 yg aku dah share:)

1 cOmMeNtS:

Edzlin said...

wah cantiklah coklat tu :)

isk2...kalau saya dkt sana, agaknya kamu akan ada pelanggan tetap dariku LOL