dulu lain, skarang lagilah lain

Friday, March 4, 2011

assalamualaikum

selamat pagi,petang,malam semua:D hehe

baru lepas baca entry duluuuuuuuuu punya duluuuuuuuuuuuu..bila baca balik, tersenyum ja aku. haishh..apahal meriah sgt entry aku dulu2 ni? HAHA. sekarang punya ada habuk tapi tak lap2 pun..masa dok baca entry2 dulu, sambil baca komen dorg balik. bestnyaaaaaaaaaaa ada dorg semua:) suka2. rindu sgt korg!

mereka yg dulu2 suka betul komen entry aku mcm dakbaik, atok loq, sis suzy, sis farah, sis secretoo, bro alone n beberapa org yg lain..skarang dah jarang2 aku nampak dorg. korang aku rindu korang! hehe

baru sekarang aku dapat rasa betapa berharganya entry2 sebelum ni..yolah, aku boleh baca balik episod2 lama hidup aku..mcm syok sendiri gitu.haha misss gila masa dulu.

lepastu, dulu punya style..mesti ada main tag2. kau tag dia, dia tag aku, aku tag kau, kau pas balik tag tuh kat dia..hahaha sumpah lawak bila baca balik :D sekarang mana main dah, ada pun ramai suka tag gambar tahapa2 kat fb je:)

lepastu lepastu, kita mcm dihargai. mcm mana? dgn award bagai..siap main kumpul2. ni pun suka main balas2 award jugak. duluuu selalu dpt award. aku ada. kau ada? hahaha. skarang aku tgk ada lah 2,3 kerat main menatang award2 ni.

sekarang blog, banyak lebih kepada fashionista bagai. yg ni aku suka!..suka tgk:) siap fofular lagi tuh, mcm sis eleena, sis shea, cik epal n terlalu ramai. akupun selalu skodeng dorang ;p tapitapi aku just tengok, puji..cuma aku belum berani nak terjebak dalam benda2 ni semua. kadang2 tuh bolehla sikit2. hee:)

apalagi eh? haha tiba2 aku lupa, aku lupa mcm nazmi. hehe dah2 itu ja yg aku ingat. tapi mmg betul2 rindu gilos waktu dulu2 berblog...korg, terutamanya yg ak sebut tuh, aku rindu! haha okay tiba2* 
oriteee.. happy2 yer smua:)

0 cOmMeNtS: