maher zain live in concert

Sunday, February 27, 2011

assalamualaikum

stadium malawati shah alam
25hb februari 2011

siapa pergi konsert maher? yang pergi mesti excited + teruja + kagum kan! sebelum asar lagi kitaorg dah terpacak kat tapak karnival untuk tuntut tiket ke konsert. lama jugaklah nak kena tunggu untuk dapatkan tiket tuh. sementara tunggu org yang pegang tiket kitaorg sampai..utk hilangkan bosan menunggu. kitaorg sempat tengok booth2 yang ada..ramai yg jual baju maher zain. aku mampu tgk ja lah..nak belinya mmg takdak duit dah.hehe

inilah rupa tiketnya...tempat duduk betul2 dekat dgn stage..walaupun xberapa nak depan.
masa tunggu tiket ni jugaklah kitaorg semua fokus kat pertandingan nasyid. haha sebelum aku pergi karnival ni, aku dah usha komen org kat event mzlic(fb) then ada 1 group nasyid ni..nama dia intractsee (lebih kurg mcm ni lah ejaannya kot), diaorg ada ckp yg diaorg join pertandingan nasyid. rezki aku lah masa tuh, dapat tgk dorg punya persembahan..haha sempoi ja. suka2 <3

intractsee:) mmg byk berinteraksi..hehe
dah dapat tiket..hujan pun mulalah turun. nasib papa bwkkan payung ouh. okay, xtahu nak buat apa dah so kitaorg pun balik dulu. dlm pukul 8 baru gerak pi stadium. konsert start dalam pukul 9 lebih..ya lah mungkin tunggu org penuhkan stadium dulu kot and konsert habis dlm pukul 12 mcmtu:)

aku dpt snap 180 gambar:D tapi tapi yang lebihnya nampak kepala orang ja.. haha. okay sila jeles tgk gambar bawah ni:)

majlis pembukaan-inteam:)

MZ tengah bagi kata2 terakhir 
part paling best, maher zain nyanyi 3 lagu lagi..sbb semua nak dia nyanyi lagi. sampai nampak riak muka dia penat.
jeles tak tgk gambar. haha okay gurau ja k! emm thank you mz sbb nyanyi lagu baru-freedom. serious suka! berbaloi beli tiket mahal2..:) korang, happy2 je keyh.

1 cOmMeNtS:

Rahsia Nuffnang said...

Sayang nya aku tak dapat pergi