burger,ABC & puding roti:)

Tuesday, March 15, 2011

assalamualaikum 

12/3/2011-MELAKA

mula2 pergi melaka sbb ada kenduri kahwin.. pergi kejap ja, lepas makan2 terus singgah rumah kwn kak ima, dah alang2 depan mata ada mesin ABC, aku,izam n kak ika pun sibuk2 nak cuba buat ABC sendiri..hehe. buat2 reti ja guna mesin abc tuh..sampai sepah2 ais kitaorg buat.

beberapa harini..bkn main payah lagi aku nak upload gamba-.- haha takpa2 mcm biasa kalau dah boleh upload..aku try nnti.

lepas slurpp ABC kitaorg pun beralih kesebelah..tempat masak burger pulak. haha.. aku tolong tgk ja. dorg masak roti john n burger..apa2 pun sodap!:)

ni lah rupa burger daging..ada budak naik basikal order. sila abaikan sayur yg bersepah tu ya:P

13/3/2011


asyik2 makan ja kerja kitaorg ni:D hee suka2 try respi baruuuuuuuuuu..ni ha lepas percubaan pertama kak ika dah berjaya. aku pulak sambung tradisi, buat puding roti + sos kastard<3 lagipun nak buat pun senang..tak payah pening2. just campurkan bahan2 ja..

ni puding roti tuh..siap tabur dgn kismis. aku punya tak berapa nak jadi laa pulak. 

nak resepi tak?? tett. jom serbu blog sis Hana...mmg best2 resepi sis hana nih:) sila tekan RESEPI PUDING ROTI + SOS KASTARD

korang, korang..ni bukan blog makanan ek! haha kitaorg mmg suka masak..tu yg tak habis2 update pasal makanan je:) hee 

0 cOmMeNtS: