the la la la

Sunday, July 11, 2010

1
salam semua:) oho..blog ni dah jadi mcm blog makanan dah. lately,asyik update pasal makanan je..okay ni sbb kak ika ada kat rumah. kalau x mgkin aku xbuat benda2 ni..hanya tolong. n bkn sepenuh masa membuat tart or masak tp makan 24 jam:P...jadi harap maklum. dlm sebulan mgkin sekali sahaja aku wat makanan spesel sket..itupun bila cuti skola. hari sekolah,mmg aku xusik langsung alat2 nak buat kuih ni..so maksudnya, aku bukan xblaja-_- n sepeti biasa..kalau tolong masak tu ada lah..itupun sbb mmg dah tanggungjwb..sy bknnya ada bibik n bla3. so wahai semua, please jgn membebankan otak saya utk melayan tafsiran yang pelik2. bg saya, sy masak bkn 'xboleh nak buat SPM'. saya hidup bkn utk spm..tp utk semua benda yg saya boleh buat selagi saya mampu. sekian:) *skema*

HAHA. okay jom layan gamba ney..order drpd kwn2, kak nadia n kak nazira..n aku cipta biskut raya:D 100% buat sndiri.

2

boleh order sebelum akhir julai ni..tp area shah alam. area lain nak pon bole..cuma kena dtg amek kat sinila..lepastu mayb tutup buat sementara.lepas spm baru aku buat betul2 balik..

fruit tart(anggur,peach,kiwi)
cheese tart(blueberry/choc/milo/oreo)
satu RM1

LASAGNA (650g)
RM15

notathelala:lambat update sket. busy. ouh..thn dpn PLKN...hu

5 cOmMeNtS:

Encik Psychopath said...

adek yang tart tu kasi diskaun bole ? nak beli la.

sniffa93_aznil4eva said...

diskaun?
heee. beli la byk2..blanja semua peminat2 bro. nnti bole kasi diskaun..:D

Edzlin said...

waahh blog awk dah mcm blog masakan pula. cantiknya tart.

Encik Psychopath said...

jual tart kt abg sebijik 50sen. abg bli 40 bijik.

sniffa93_aznil4eva said...

sis edzlin-
haha kan! ifa pon ta tau nape. tetiba asyik dok post psl makanan je

bro-
uitz. bkn tanak bg..tp tuh duit modal utk 1 tart pun ta lepas..seyes mmg ta amek untung byk pon.