perginya Din Beramboi

Friday, April 2, 2010

salam semua. aha aku on facebook..ta tgk tv n xdengar radio. pastuh bukak pulak page kwn aku ney. baca je status dia yg uncle Din dah pergi wat selamanya. seyes cam x caya je!

kelmarin bila dengar uncle Din koma pon aku cam tekedu..pastu lega sket bila uncle din dah selamat drpd koma. aha seyesly aku bkn peminat/penyokong setia uncle Din tp aku suka tgk cara uncle Din becakap...lagi2 bila tang kat riuh pagi era kan!

tp xpelah. yang pergi tetap pergi..ni gak menunjukkan kita semua pon boleh pergi wat selama2nya pada bila2 masa je dari sekarang. takotnya..mungkin pasney ntah2 org terdekat dgn aku ke kan..aku ke. so aku nak mintak maaf awal2 kat semua. takot tak sempat-_-'

[gamba uncle aznil ngan uncle din:)]
psst:lepas ney pagi di era mungkin x semeriah seblom ni;(

ALFATIHAH

7 cOmMeNtS:

psychopath said...

mesti adik sedih kan ?

Cik Akma said...

sedihhh kot. :(
lawak dye kelakar~

sniffa93_aznil4eva said...

::psychopath::
sedey la..sape ta sedey

::cika akma::
yep..
lawak dia da best kot.

nur 'adli azhari said...

xkan de pengganti yg lebih baik dr arwah..alfatihah..

sniffa93_aznil4eva said...

yep2.
alfatihah

edzlin007 said...

Al-Fatihah...

takziah kepada keluarganya

sniffa93_aznil4eva said...

amin