part of me:)

Friday, March 26, 2010

arini penat sgt..dr pagi smpai ptg kat PTPL je. balik uma pon kol 6.30 camtu. then rest jap..time tgh rest dok cite n berangan ngan my sista kak ekin.. berangan pon merepek2 je pastuh ada jugak selit2 crita psl kat program td. tiba2 kak ekin yg byk sgt ckp benda sama..dok berangan nak buat kek itu ini dan jual.

tp x start2 pon lagi. haiya? hee so aku dgn sukarela menawarkan diri utk mengambil blog dia yg bersawang n baik campak jaoh2 je coz xpernah di update. tulah dok main fesbuk sampai blog malas nak update eh? jadi blog tuh skang totally sudah menjadi hak kami untuk dijadikan "food court kecil kami". so tggu je berita selanjutnya mengenai kemunculan gerai kedua kami tuh eh..

macam2 je kan kteorg ni..semua benda nak buat. lepas ni ntah apa pulak kteorg tubuhkan..yg aku nak share slanjut mengenai picture merepek yg aku buat. okay seyesly "saya bdk baru belajar".

[okay.ini pict candid..aku just touch up itu kertas]

[yg ni..aku men buat je. last2 jadi mcm ni]

[haha lihatlah itu pipi..mcm bole meletop. gamba dr intenet n dtouch up sket]

[ni pulak aku buat utk dorang..tp xmenjadi sgt]

ada byk lagi sbenanya..nex time pulak aku tunjuk eh:) okay masa utk berehat..esok nak celebrate my friends bday:)