friendship contest

Sunday, February 7, 2010

elo korang..contest lagi! aiyakk. haha sori lah lau de yg saket mata tgk blog aku ni yg dah mcm blog untk join contest. nak buat camna dah contest yg dorang2 ni seme buat..best2 je..so aku join:)

ni lah picture nya..di snap 2009
byk r gamba tp pict ni yg aku share kan..nampak cam xmatang? haha lantaklah..janji kteorg semua gembira n kteorg mmg sentiasa mcm ni. sumtimes dah mcm telebey gula dah.. :)

okay..pasni ada lagi contest yg aku akn join. hee:)

11 cOmMeNtS:

Unknown said...

Seronokny anampak you all happy

sniffa93_aznil4eva said...

hehe. ni dah telebey happy ni..ta tau lah nape time tuh happy semacam:D

Unknown said...

good luck!semoga berjaya!

sniffa93_aznil4eva said...

thanx ea

Cik Akma said...

ngee saya pon juin! mwahahha :D

saiful mohamed said...

gud lak..

sniffa93_aznil4eva said...

~cik akma~
aha gudluck keyh:)

~saypool~
thanx

Cik Akma said...

ngeee x sbr nk tnggu sape menang nih ngeeehs :D

sniffa93_aznil4eva said...

ahaha.
ur pict bole menang:)

Su3y said...

A'skum sniffa...

Bestnye! happynya dier :)

Hehe,oklah tu janji adik happy kan?

* Anyway pic tu memang happening ler,all the best ye akak ucapkan...

sniffa93_aznil4eva said...

waalaikumussalam kak:)
hee dorang buatkan ifa epi..tengs sgt kat dorang:)