TEKNIK TRAFIK LEVEL MASTER KAMI BLOGGER

Saturday, December 12, 2009

salam semua. Alhamdulillah aku dah completekan level 1 cabaran master kamiblogger. Mmg mencabar jugak cabaran yg pertama..yela mula2 aku masih xdpt rentak dalam permainan ni tapi skarang kira dah faham mcm mana contest ni. mcm2 yg aku dpt n makin ramai kawan yg sggh blog ni...Terima kasih byk2:) dan skarang ni aku akan teruskan tugasan level 2 ni keyh...chaiyok2!

[KOMEN SEIKHLAS HATI KORANG SBLOM 15DIS UTK ENTRY NI.TQ]
::ni antara teknik yg aku buat utk tarik trafik pada level 1::

*lawat semua blog kawan2:)*
*komen blog dorunk dan dorunk komen aku blk*
*cari kawan baru dan exchange link dgn dorunk*
*tinggalkan sticky note macam aku buat kat ats tuh*
*aku jugak buat banner supaya semua kwn2 support aku*
*kat myspace aku letak status"blogupdatedneedyoursupport"*
*facebook pon aku update ke link blog niyh*
*bukan itu je xlupa jgk dgn friendster eh*
*oh ya aku jugak post bulletin kat myspace*
*aku vote kwn yg join contest ni & dia vote blk utk aku=D*
*aku tgglkan note kat ruangan komen blog kawan2*
*ada kwn yg aku bgtau melalui email mengenai contest ni*
*bila aku on ym aku link kan ke blog aku supaya kwn2 sggh blog ni*
*aku jugak bagi tau kat kwn skool aku yg ada blog utk support aku.hee*

aku nak ckp time kasih sangat2 kat korang yg mmg dah kenal aku or baru je kenal..time kasih eh sebab SUPPORT aku & jgn lupa support lah lagi eh..HAHA contest ni belum tamat jadi aku perlukan KOMEN dan SOKONGAN korangg. aku hargai:)

hope korang sentiasa gumbira yep! sayangg korangg^-^

37 cOmMeNtS:

mas said...

good luck ehhh...:-)))

sniffa93_aznil4eva said...

thanx ehh:))

the anonymous walker said...

tak paham .:) explain ahh :)

sniffa93_aznil4eva said...

adoii.

haha ney contest ada 4 level..ni level2.

then kita kne wat lah tugasan yg diberi n ni lah antara tugasannya..
pastuh 1 komen dptlah 1 markah:)

ahaha maklumat lanjut tgk past entry. hee

the anonymous walker said...

dpt markah utk ape ahh ?

sniffa93_aznil4eva said...

utk kontes ni:)
then bila dah abes ke empat2 level..

sape mngdptlah gelaran master n yg plg penting dpt adiah.^_^

dah join blom kami blogger?
lau blom join lah..pasni bole joi xtvt lain..

Mr. Cuz said...

wah..bnyak cari point ni..tp kalau boleh terangkan la ckit setiap teknik tu..xkan nak buat readers tertanya-tanya plak..huhu

sniffa93_aznil4eva said...

haha. kemalasan-_-

oritee nnti edit blk..skunk bz ouh.
sedara kawen..xpat nak dok dpn pc lama2.

thanx mr Cuz

Bie said...

wah....rajin betui sniffa join contest!! (^^,)

good luck...
dapat la gelaran master n dpt adiah nanti hehehe :D

chaiyo..chaiyo..chaiyo..

sniffa93_aznil4eva said...

hehe just mencuba^_^
mng or x..janji dpt ramai lg kwn ouh:)

Kaito said...

ramai gak yang joi contest ni ye..good luck to you....nnt saya cuba tolong komen..hehe

sniffa93_aznil4eva said...

yepz ramai yg join.

thanx yep. hehe rajin2kan diri komen slalu:)

Zayani Zulkiffli said...

la..ko 16thn jgk ke??

sniffa93_aznil4eva said...

yupz 16 lorh. dahtu bape..ahaha

Encik Psychopath said...

satu kali komen, 1 kali balas komen. ok?

hahaha. xdepape.

chayuk!

sniffa93_aznil4eva said...

haha.

takdak hal:)

time kaseh

nasz said...

nieh komen seiklas hati..
gudluck yea..
ble da dpt adiah.. kongsi bole an..

sniffa93_aznil4eva said...

hehe:)
kalau mng nnti ifa blanje pin kartun..bole?
time kaseh

nur azlyn said...

go! go! go! ale ale ale~~ xD

aried said...

salam kenal, saje nak tmbh komen kat blog ni,heheh, gud luck 4 ur contest

sniffa93_aznil4eva said...

::sis elynn::
TAHNIAH anda kembali! XD

::aried::
salam kenal kwn baru:)
thanx

wan2911 said...

give u sapot :)

sniffa93_aznil4eva said...

thanx 4 ur support

L said...

ifa, gud luck!!!

sniffa93_aznil4eva said...

thanx kak lizie:)

L said...

visit again blog ifa. chaiyook2

sniffa93_aznil4eva said...

rajin2.

visit lah slalu..
nnti ifa blanje icecream matkool^-^

*Cik Sara @ D'Sahanara* said...

hi.sniffa..gud luck to u k..wish u all da best too..

sniffa93_aznil4eva said...

thanx dear:)

Su3y said...

A'skum adik sniffa...

Alhamdulilah,all the best for ur next level :)

Nampak macam interesting,but of coz mencabar jugak ye...hehehe...

sniffa93_aznil4eva said...

waalaikumussalam sis:)

a'ah mencabar gak lah..bkn sng nak bg ramai yg komen utk dpt makah. hee

time kaseh kak suzy.

oh lama x chat with sis.

emcee^2 said...

good luck!
follow u!
;)

sniffa93_aznil4eva said...

thanx:)
oritee follow u back ea

nur azlyn said...

ooo org lain ifa belanja aiskrim yea. xmau komen ar cmni =P

sniffa93_aznil4eva said...

alalala. haha okay2 sis ifa blanje eskem gak..dtg cni lah. :)

din3187 said...

saya sokong awak... (^_^)

Jangan lupa saling tinggalkan komen yer...

sniffa93_aznil4eva said...

thanx.

oritee.. keep in touch je