laksa ohh laksa

Tuesday, December 1, 2009

salam semua:)

camne raya korangg..mesti penat en telan daging korban..hee. aritu wktu first day raya aku ta gerak mana2 pon..pas smayang raya semua berkumpul n salam2 then trs makan^_^

hidangan ari raya kteorg ada lah simple2 je. bab kata papa "style org bujang je". HAHA okayy menu utama kteorg ofcozlah laksa srawak yg dibuat hentam kromo oleh aku n kak ika...dlm kol 2pg kot kteorg wat kuah laksa tuhh. mmg punyalah excited buat laksa ni+takot2 je nak letak bahan2 time wat kuah ni...nama pon first time kan. dan kesudahannya....YEAH! Alhamdulillah menjadi walaupon ta brape nak kaw lah en-_-.

Yg pasti sepasti pastinya laksa srawak 100% xsama mcm laksa penang..ohh aku lupa nak snap rupa laksa tuh.xpelah len kali aku tempek eh:). Pas family aku dah mkn kteorg punya laksa..terutamanya ABG BAR en..dia kata "laksa ni rasa tawar sket". untuk mengukuhkan lagi kenyataan tuh dia tambah lagi "tak caye tanya papa..papa pon kata krg rasa"..haiyakkk! haishh wahai abg ku..mmg la papa ckp camtu..slama ni papa masak slalunya takde pon yg kurangnya tapi yg lebihnya adalah.yep! terlebey garam. AHAHA okayy takpetakpe baru first time buat mestila xperfect...hehe.

slain tuh ade lah ketupat, rendang tok, kuah kacang and kuah lontong. semua ni bkn kteorg watlaa..ni semua org bagi! papepon mmg TERBAEK lah. sedap^_^

apa2pon yg plg penting KERJASAMA. ahaha tade kene mengena dah ni....hope korang semua sentiasa HAPPY keyh.

2 cOmMeNtS:

Lady E said...

Wahhh..Iffa bikin Laksa Sarawak!
Nk raseeee..

sniffa93_aznil4eva said...

haha.
meh sini....
nnti ifa masak lg. hee:)