BANTU SAYA UBAH BLOG SAYA

Monday, December 14, 2009

salam semua! wahh dah level 3 dah. makin rancak nampaknya contest ni. time kasih kawan2 yg tak henti2 lawat blog aku dan juga support aku! terharu sgt2 ouh=D
[apakah yg menarik mengenai blog anda?]
ehe. first skalik blog aku masih xperfect dan aku pon masih baru dlm dunia blogger ni. yg bestnya bout blog aku neyh..background blog ni telah disiapkan oleh diri aku sndiri. punya lah byk kali aku touch up..aiyakk dan inilah hasilnya:) dan aku ada sediakan ruangan chat utk org mengata aku.haha oke semua org ada ruangan chat-_- bkn tu je ada jugak ruang utk betuka link dgn rakan2 blogger yg len. oh yaa xlupa jugak aku ade sediakan pengawal di blog aku ni..so blog aku xpenah kosong sntiasa diawasi:) ahaa oke gurau saje;p emm bg kwn2 aku yg bosan2 takde radio kat rumah..jgn risau aku ade sediakan radio kat tepi bawah blog niyh so korangg just kne pilih channel je:) emm pasal entry pulak..biasanya aku akan becerita pengalaman idop aku & berkongsi perkara baru yg aku belajar dgn korangg semua.

[knapa anda menyusun kedudukan blog sepeti skrang?]
stakat niyh aku rasa dgn susunan mcm ni lah blog ni nmpak kemas je. aku sentiasa pastikan blog ni seimbang..x serabot. ehe betulke xsrabot?

[apakah konsep blog anda?]
oritee. aku ta penah pulak letakkan konsep pape ouh..yg pasti blog aku niyh akan sentiasa nampak ceria dan kalerful! yeah! yg plg penting aku suka warnawarni dan warna biru. okey aku namakan konsep blog ni "warna menceriakan hariku" haha xde idea oh! dlm bab entry pulak aku lebih ke konsep santai. xdek msk bab2 politik ke apa..cuma lebih kpd seni,bout org sekeliling dan jgk isu yg best! itu saje

[adakah anda inginkan trafik?]
semua org akan nak org sentiasa dtg kat blog mereka..mcm aku jgk. tp aku ta ksh sgt brapa tggi pon trafik yg aku dpt..yg plg penting aku nak cari kawan baru:) bg aku byk trafik tinggi kawan pon bertambah! itu yg bestnya.

[apakah perancangan blog anda pada masa hadapan?]
aku rasa lepas niy aku nak tuka layout blog niyh lah. kasi nampak lagi smart! nak susun balik gadjet2 yg aku ada..dari segi pengisian. insyaAllah nnti aku cari artikel berguna yg boleh dikongsi dgn korang. aku jgk akn cuba pendekkan penulisan aku tapi isi tetap padat jadi pasniy korangg xpaya susa2 nak bace panjang2 lebar. tp skali skale tuh xpe lah kan? ahaa

[adakah blog anda berat & bagaimana anda nak atasi?]
stakat ni blog aku xberat kot. kalau berat pon aku akan buang benda2 yg xperlu letak dlm blog pon xpe.. cth:gadjet jam. emm aku akn buang gadjet tuh coz slalunya kat komputer masing2 dah ada jam. lepastuh aku akn ubah balik kedudukan blog aku niy..kasi nampak teratur & tersusun:)

terima kasih skali lagi buat korangg yg xhenti2 bg komen kat aku:) itu semangat okay! jgn lupa sokong aku untuk entry level 3 ni dan level 4 nnti! THANX!!! ouh ya..kalau boleh aku nak mintak pendapat korangg mengenai blog aku dan cadngan untuk memantapkan lagi blog niyh. click comments:)

38 cOmMeNtS:

Unknown said...

hm.. contest pe ye smpai susah gitu. ish3x.. wish u gud luck k.. pe2 pun, view dah lawo... hehehe

emcee^2 said...

bguih2.truskn..
:)
tp kn,awk xfollw g blog sy..xaci la gini..
hehe
:p

sniffa93_aznil4eva said...

aha. ini contest level master kamiblogger.

tgk nama kontes pon dah tkt..haha mmg mencabar. susah nak tarik trafik:)

thanx fren

sniffa93_aznil4eva said...

::personal algebra::
thanx tau.
eh eh dah follow lama dah.. cuba check blk.emm

Encik Psychopath said...

nk minx comment tp x follow. da 3 kali komen pn x follow. ape da. haha. ni adik fb tu yea. lupe lak haha.

sniffa93_aznil4eva said...

haha okay baek bosh!

follow lah ney-_-'

fb? yg mana eh..haha buat2 xtau. yep2 itu ifa:)

Mr. Cuz said...

entri yang menarik..blog ni xberat..ok la..hehe
konsep tu kene ade gak wlupun xde..cari la sumthing yg boleh menarik minat org..hehe

sniffa93_aznil4eva said...

:) haha mrCUZ jd sifu org lah.

org maseh baru..arap mrcuz ajar benda baru..boleh kasi menarik lg blog ni.

timekaseh eh:)

Syaiful Azhar said...

salam bro..nice blog nice en3..gud luck level 3..hehe..

nur azlyn said...

payoh beno contest nih -.-
huhu

Bie said...

wah...caya laa dah naek level lagi yippi!!
mencabar giler laa kontes nih...semoga berjaya sniffa!!

caiyo..caiyo..caiyo.. ^_^

'AQILAH said...

good luck!

Useriez said...

yah.. nice blog~

emcee^2 said...

aah..betul laa...
blog sy xley nk komen..
hehe..
tp bru je tkr setting..
ThAnX!
:)

sniffa93_aznil4eva said...

::xyncaholic::
aiyakk bro? aha bro pon bro lah..emm
thanx:)

::sis elyn::
baru anda tahu payah? haha xpe payah tp berbaloi:)

::sis bie::
aha. yepz2 thanx kak bie

::aqilah::
time kasih kwn baru^-^

::Useriez::
blog anda pon nice jugak:)

::P e s o n a A l g e b r a::
kan btl. okayz bgslah dah tuka setting:)

Zayani Zulkiffli said...

blog ni cute ah..
kaler biru! ^_^
dan tak brat pon act sbb aku gne 4Mg..kalo lme sgt tu tak tau la nk kte..hehe

sniffa93_aznil4eva said...

elo:)

ehe. biasa2 saje deyh.
thanx tau..

nnti lau rasa berat kau bg tau ek

sikzam99 said...

GUD LUK OK....

TERUSKAN USAHA OK...

sniffa93_aznil4eva said...

haha klaka.

ye2

amirul13 said...

TERUSKAN USAHA IQHFA WALAU SUSAH KE ATAU SENANG PUN JANGAN QUIT.:)

sniffa93_aznil4eva said...

ni sorang lagi.

aiyakk. mekasih

*Cik Sara @ D'Sahanara* said...

chaiyok!!chaiyok sniffa..gud luck to u..cantik blog dia..

sniffa93_aznil4eva said...

thanx tau:)

terharu ney..alwayz being my friend okay!

BOM321 said...

view dah ok, apa yang penting dalam blog adalah info dan isi2 dalam blog, pastikan di update selalu, jika hari2 anda update, tak mustahil orang ingin tahu apa yang anda update keesokan harinya, justeru dapat meningkatkan trafik dan member, gudluck!

sniffa93_aznil4eva said...

:)

oritee nnti try update slalu.
tp taon dpn xbole kot nak udpate slalu...kompem kne marah slalu ngadap pc ouh. SPM time.

thanx keyh!

Kaito said...

Gud luck for contest..awk ni macam serous tol amik contest ni...macam nak exam final year lak..haha...anyway good luck....

NIce blog..takde serabut pun..ok je

sniffa93_aznil4eva said...

aah.

bkn ifa je yg seyes..
xcaye gi check org len yg msk contest ni.

dorunk lagilah seyes.

HAHA ini namanya semngat:)

thanx

Cik Buya said...

hye thanks singgah blog saya :)

sniffa93_aznil4eva said...

thanx sggh blog sini jugak:)

ada m0khtar said...

nice!
*__&

sniffa93_aznil4eva said...

tengs
^_~

Lady E said...

Salam..Fa..Mmg tough gilew lah task contest nie kn Fa..Neway Gd Luck for U!Blog Fa mmg cantik!!Aiiillaaaiiikkkk!!

p/s: Jgn lupe komen2 cnie juge..Ingt motto kiteee..Voteee 4 each otherrrr!Huhu..
->http://ieda2009.blogspot.com/2009/12/bantu-saya-ubah-blog-saya.html

sniffa93_aznil4eva said...

time kasih kak

haha susah jugak contest ni..
ouh tiap ari ifa sggh blog akak tau. hehe

Anonymous said...

alahai... kaler da my favourite... syok argh... isi dlm blog ni slalu je update n ur latest story... mmg kalerfullife la... klu nk suh komen gak tiap2 ari 2ka wajah blog... hwa hwa hwa.... mest urg lg ske....... susa pyh nant akn t'bls gak

Anonymous said...

urm kang da nek lg bgtau je.........

sniffa93_aznil4eva said...

wahaa siapakan cik anonymous ni?
jengjengjneg:)

aha time kasih yup.
nnti mau tuka background tp not now lah...lambat sket coz nak bz dah..skool pon nak bkk kan.


haha mcm knl.

nn said...

i pun suka colourful tapi blog i tak colourful pun. haha. simple saja.

sniffa93_aznil4eva said...

hee.
depends lah ouh.:)
thanx tau