melantak day=D

Sunday, November 1, 2009

tulis this entry sambil layan lagu ladygagagaga melalui widget radio kat sidebar bwh tuh...haha aku xminat ladygaga neyh. aku minat lady finger jea..ala lady finger yg kat dlm rancangan "kelab pop" tuh..aha sape xtau baik pegi tgk 'kelab pop' tuh eh. bak kata Reza kelab bukan sebarang kelab..;P

hehe apatah aku mengarut niyh. niyh nak cite waktu first time aku jumpa belog AMF(Anis Magic Fingers).. tak ingat camne aku boleh jumpa blog tuh tapi yg pasti masuk2 je blog tuh..aku rasa lapar gilalah. tgk cupcake,tart,biskut,cake semua2 skalilah en mmg nampak interesting sampai aku dah tulis senarai panjang lebar nak order kat kak anis..heE. tapi disebabkan kak Anis tetapkan minimum utk order jadi aku tangguhkan la hasrat aku tuh..Ingat nak order time bln 12 nnti coz waktu tu la semua family aku ada.

tapi tapi disebabkan aku mmg nak sgt makan jadik aku pegi lah order jugak fruit tart. Malam semalan kak Anis hantar fruit tart tuh kat umah aku..then tgk2 pas kak anis dah pegi abg aku blk bwk makanan..ada nasi lemak kukus n Yong Tau foo..si budak kecikbuncit Iqhzam g masak burger byk2 kat dapur..aku pon apa lagi rezeki dah ada depan mata. makan jelah sampai senak perutn dbwatnya.huu

cakk! ni lah fruit tart nya..aku curik picture ni kat blog kak anis.psssttt;kak anis..family ifa suka ur tart. sampai ayah n abg ifa yg sorunk tuh xsempat nak mkn coz dah dimkn oleh kami2 yg lain niy=D then dorunk suruh order lagi.hee lain kali mahu order lagi keyh.*thumbs up*

9 cOmMeNtS:

Mr. Cuz said...

mmg sdap kuih ni..tgok pn dh menyelerakan..haha

sniffa93_aznil4eva said...

haha. anda mahu??
amek ah picture tuh. simpan wat cuci mata. ahakz=p

Anis Hartini Haron said...

thanks :) glad that you like the tarts...
:)

sniffa93_aznil4eva said...

heE. thanx again eh=D

Su3y said...

A'skum dik sniffa...

Wah! fruit tart tu memang nampak menyelerakan,how was it?sedap tak?

1 lagi yang menarik perhatian akak,fruit tart tu berwarna warni :)

Best2!

sniffa93_aznil4eva said...

hehe.
ola=D

tgk pon dah nampak bestkan??
bygkan lah bila dah msk dlm mulut..lagilah best.sedap sangat..

thanx sis
^_^

alone said...

oit. dah la tengah lapar ni. wohoho T.T

prots said...

weh,.. macam sedap jerk tart tu,..

nak sikit,..
huahauhauuah :D

sniffa93_aznil4eva said...

~alone~
haha lapar g mamak r.

~prots~
wehh amek larh pict tuh.
takot kempunan plak ehe.