colour ur life!

Friday, October 23, 2009

salam semua=D cak! thanx kat korunk yang teropong blog aku dari jaoh tuh eh..

[snifcollection]
bln lepas bru aku aktifkan blk blog snifcollection niy..then dah touch up bg bagi nampak smart sket dan akhirnya ni lah hasilnya...bila tgk byk kali shop tuh..cam serabot je. tapi xpe..hope korunk support kteorg keyh. kalo nak cari produk kesihatan ke, pin kartun yg comel2, kain yg sweet n xlupa gak brg2 handmade yg aku wat sndiri..>kliksini<

cam pin kartun aku jual dari harga biasa shinggalah harga borong..tu pon kalo nak beli borong 50 keats lah kan. jgn risau harga boleh dirunding. hEe

then kalo mahu kad 'special' yg aku wat sndiri...boleh lah order keyh! aku akn bwat kad if ada request coz aku akn bwat ikot cita rasa korunk. Aku gak sediakan sistem yg membolehkan korunk request 'theme' n tulisan/ayat utk aku letak dlm kad yg direquest..aku jugak boleh trs pos ke 'orang' yg korunk nak. If nak anta kat sumOne yg korunk admire pon bole tapi kena kasi alamat penuh lah ye..then nama akn dirahsiakan..itupon kalo korunk nak lah. harga kad masih blom ditetapkan lagi..pas abes exam barulah aku tunjuk sample kad okeyh!

SUPPORT KAMI KEYH=D

5 cOmMeNtS:

Anonymous said...

go for pin kartun!!!!!

syazana said...

GO GO CHAIYOO K!!

sniffa93_aznil4eva said...

haha same lah!

gud luck to u to keyh!=D

Mr. Cuz said...

wah..de bisnes rpenye..hehe
bagus2..truskan usaha yer..

sniffa93_aznil4eva said...

ehe
thanx yep bro=D