G-FORCE 3D

Wednesday, September 30, 2009

Arituh aku, k.ima n izam g sunway..xsilap ari raya ke 6 kot. sampai2 je kat sana trs g kat tempat wayang nak beli tiket G-Force..ramai gila org so kne lah bratur panjang. Sementara k.ima g beli tiket, aku n izam bole lak pegi men game. aha kesian k.ima bratur sorunk2;P

Disebabkan tiket kol 4ptg habis so tepaksa lah kteorg beli yg malam punya..mmg lama la nak tggu cite tuh start ouh. Jadik sementara nak habiskan masa kteorg pon g lah ronda2 kat dlm jusco jap..kat ctu kteorg beli jug air ngan balang nak letak kueh raya coz kueh raya kat umah x isi dlm bekas lagi;P[kantoi ouh]

dah penat g usha barang kat jusco kteorg g berehat sebentar kat foodcourt..dah kenyang makan2,sembang2, gosip2 seme tuh...kteorg sambung lg jln kat 1 area yg jual brg2 yg kiut miut n membuatkan aku geram gilak sampai rasa nak borong je seme barang kat situ. hha tpi disebabkan aku kedekut so aku xsggp lah nak keluar duet.(xnak membazir.ahakzz)

Oke. pastuh kteorg g lah tmpat wayang tuh tgk G-Force 3D. Kteorg mmg hope lah cite nih 3D dia menjd coz arituh tgk cite UP 3D gak tp cam rugi gila coz xdek beza kot.


Lepas dah tgk cite G-Force 3D niyh. Mmg berbaloi sgt2...Slalunya kalo 3D org bwat cite kartun je en. Tapi ni lain sket coz ni real movie tapi telah di3D kan. Cite niyh aksi,lawak n cute gilo tgk hamster jd spy...dasyat2 je mereka2 ni. Aku nak sarankan korunk jgn lepaskan peluang utk tgk G-force 3D tau coz 3D n yg biasa punya versi lain sangat2...kalo x rugi ouh.mesti BEST punyalah!

HAPPY N SMILE ALWAYZ=D

2 cOmMeNtS:

Yang Benar, Kakak Perkara Rawak said...

sis da tgok cite ni mase raye ke3,BEST GILAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

ni tgh sebok nk sedut dari kawan2,nak tgok ulang2..tak jemu!!!!

sniffa93_aznil4eva said...

hha.
tahu xpe en.

best gilak ouh.
=DD