cerita hari ini...

Monday, July 13, 2009

eLo korunk! camne hari2 korunk? hope ok2 je ek.. skunk niyh negara still digemparkan dgn kematian raja pop(Jacko) yg xabes2 lg dgn tafsiran/pandangan masing2 mengenai bagaimana kemtian itu bole brlaku n nak kebumikan ikot cara mana..Aku xminat pon dgn raja pop yg sorunk ni cuma ikot jugalah perkembangan beliau..

Bkn tu je, skrang niyh semua org xhabes2 berckp mengenai wabak/virus H1N1 atau dgn lebih tepatnya lg wabak selsema b*bi...kes pon stiap hari semakin bertambah dan kebanyakannye berpunca drpd mereka yg "menjejakkan kaki" ke luar negara. so bila dorunk pulang ke M'sia, mereka TERbawak skli virus yg xbaek niyh. ape2pon xseme negara yg kne virus niyh...nasihat utk anda2 sekalian supaya tidak keluar dr kwasan negara anda yep! tkt lak berjangkit virus niyh..hee

skunk pulak aku tgk kat luar umah dgn kata len cuaca lah kan xmenentu dah. n hari niyh Jerebu yg agk teruk lak melanda kat kwsn ni.. ada sape2 tahu apakah punca utama kes ni x?? adoi3 mcm2 dah en. aku harap pasniyh keaadaan semenye makin baek...n jom kita sama2 jge dunia ni!=D

okeyh tutup cite niyh n skunk aku nak kasi ini hati kat seme yg dtg blog aku ek!=D amek yep!

haVe a NicE day!