Mission is Complete

Monday, June 8, 2009

'Kami blogger' br je slesai wat pertandingan yg dinamakan 'blogger hunter'. namapon blogger hunter dah nmpak interesting kan. So aku pon joinlah aktiviti ni yang telah berlangsung pada 5-7 jun...arinih aku nak share pengalaman aku ketika pertandingan niyh berlangsung.

5 JUN 2009
sepatutnya pada jam 8 mlm lg aku dah ada kat dpn PC..tp disebabkan makcik,pkcik aku bersama anak2nye yg dari Sarawak dtg bercuti ke KL..pd ari jumaat tuh lah aku,k.ima,k.ekin n izam awal2 pagi lg dah pergi ke KL utk jumpa nan dorunk seme. dr pg smpai petang kteorg kluar area KL..n bila dah mlm..makcik aku ajk kteorg tido kat hotel je. esk br blk...so melepaslah aku nak start jwb soklan.

6 JUN 2009
pada pukul 9 pagi aku sampai rumah. aku tros tepikir nak on9. Pada masa yg sama gak sbenanye monitor rumah aku rosak...kalo nak gne laptop kkk aku boleh je. tp kne install dulu lah...so nak install pon kne amek mase gak.. dah abes install seme tuh. aku pon meneruskanlah misi aku utk "blogger hunter"..yeh! mula2 okeylah..pastuh line intenet bengong lak. bila nak connect blk..mesti kne restart blk. waahaa ape kes?? mmg banyak kali lah aku tepakse restart blk laptop tuh.

7 JUN 2009
time aku dok menghadap laptop ngan line yg asyik K.O je..tetibe pd petang(kol 2 camtuh) abg aku bwk blk monitor br. hemm.. so peluang aku utk trskan n siapkan soklan BH smakin baek. tapi aku still xleh dok depan PC coz kol 4 kteorg(family aku) kne ade kat extreme park nak men Futsal...abes futsal kol 5 tp kteorg xtrs blk..sggh minum2 then tetiba kazen n kkk aku nak men wallclimbing. nak kat magrib brlah blk...sblom aku nak trskan misi aku niyh,kne lah besihkan diri dulu. dugaan lg yg aku kne hadapi..bila semua area umah aku xdek air coz ade paip bocor..*dush2* so tepaksa lah aku mndi tmpat len.

dlm kol 9 camtu br lah aku berpeluang utk on9...ade lg 2jam utk aku meneruskan misi aku..dlm kol 10 lebey camtu...aku dah siapkan 180 soklan dr 227 soklan. lg skali aku terima dugaan...tetiba PC aku blackout lak. adoii. then bila bukak blk..semenye dah ilang dah. nak give up dah aku waktu tuh. tp xpelah aku pon saje2 wat blk seberapa byk soklan dlm masa 20minit je lg sblom contest tamat. xbyk lah soklan yg aku dpt wat..tp aku hantarje lah..sekurang2 nye aku terlibatlah dlm contest niyh en! menang xmenang janji aku dpt byk pengalaman wktuh mencari jwpn bg soklan2 yg "pening" aku dbwatnye. haha

8 JUN 2009
keputusan telah dipaparkan di ''blogger hunter"..happy jugaklah aku bila aku tersenarai dlm top20. xsia2 jgklah aku wat blk soklan2 BH w'pon xbyk..heee. ni lah pengalaman first aku msk contest kat intenet niyh. ape2pon aku tabiklah kat 'Faiz' org yg cipta "KAMI BLOGGER". Anda mmg kretif!THANX FCU TEAM.=D

congratz kat korunk sme yg menang! sape nak ade pengalaman yg best..jom join kami blogger skunk gak..okeyh...gerenti best punyalah.
MISSION COMPLETE^_^

11 cOmMeNtS:

iNtAn said...

hye!
mcm best.
byk btl dugaan..

wehh. sbtu jumpa ts jom!

sniffa93_aznil4eva said...

elo!
intan mana kaw menghilang daa.
heeeee. mmg best pon!

psstt;tgk dulu la.ko text aku ek.

Su3y said...

Wah!
CONGRATS dik & to the rest of the winners too...
I'm proud of u :)

sniffa93_aznil4eva said...

hee. elo sis!
thanx ek!~
ape2pon tuh naseb je tuh.
=D

Su3y said...

U're welcome dik :)
Hehehe...
Takpelah,janji adik dah berjaya kan...
That's great!

adol said...

tahniah....

twin warriors88 said...

hye..naseb baek la orang tu byak dugaan..klu x, cam xde can je akuorangjawe nak dapt no 18..apepown.... besh kan dapt adiah... huhu... salam =p

sniffa93_aznil4eva said...

~adol~
thanx ea!

~twin warriors~
haha. xbek ouh!
xpe2..next time nnti kalo ade lg..arap xde dugaan lah ouh. dpt adiah mestilah best=D

adol said...

tahniah, itu la usaha tangga kejayaa...

sniffa93_aznil4eva said...

yup=D
hee thanx!

sniffa93_aznil4eva said...
This comment has been removed by the author.