kenangan di Agrotek Resort

Tuesday, June 2, 2009

elo korunk! agak lama aku xupdate blog..kemana aku menghilang??

sabtu 30 mei~ahad 31 mei

khamis lepas aku n beberapa kwn aku tlh diajak oleh ckgu utk mengikuti 1 program ke Agrotek Resort di Hulu Langat. tawaran niyh terhad utk 10 org shaja...sbenanye rombongan niyh sramai 35 org n kira program yg telah diatur oleh Kelab Seni skola n sape nak join kne bayar RM120. tapi dr tawaran yg terhad 10 org je tuh yg jd pegi hanye 8 org..salah sorunk nye aku lah en. kteorg 8 org niyh pegi sbenanya under SIVIK(khidmat masyarakat) so seme bayaran transport,tempat tggl,mkn n aktiviti seme skolah yg tanggung. Agak betuahlah en coz dpt pegi free..

skunk aku nak share ape yg kteorg wat kat sane. smpai je kat resort tuh..trs pegi ke sungai smentara nak tggu time utk check in. kat ctu kteorg bersihkan sungai n kutip smpah yg ada..pastuh korunk pon taulah kan. kalo dah ade kat sungai..mesti basahlah jwbnye! dtg2 je dah bsh kuyup daH..hahalps dah check in n letak barang kat bilik..kteorg pegi mkn plak.

selepas makn tuh...bermulalah aktiviti kteorg (sukaneka!). antara aktiviti skneka yg kteorg wat cam mumia,kaki kuda gergasi,men rebut kerusi,lari smbil kepit bola. dah maen seme niyh..kteorg menari lah pulak..poco2 n chicken dance.[rehat seketika;P]..keyh dah rehat. kteorg pegi pulak ke tempat air..aku xsurelah ape name game tuh tp yg pasti cara men dia kne tutup lubang supaya air xkluar n kteorg men tolak2 org dlm air. [lupa lak nama game tuh ape]

dah penat bermain..kteorg pon diberi mase utk besihkan diri coz mlm tuh ade aktiviti lg! dah siap smyang maghrib..kteorg turun utk mkn mlm lak..mknn kat ctuh bole thn lah! sedap! skunk mase utk karaoke! ckgu Shima lah org yg xcited..hee sama ngan kteorg r niyh..kempunan nak nyanyi! hee,,,,lame kot kteorg karaoke smpai kol 11 mlm! mmg bestlah..rasenye dak2 fom4 yg byk nyanyi..then bolehlah g msk tido. tp kteorg fom 4..xnak tdo tp kteorg lepak ramai2! sangat best n hapenink!=DD

ahad

lepas sarapan kteorg g jungle treking lak! org yg bwk kteorg msk hutan tuh kate 5km! woo! mmg penat lah! asyik mendaki je...haha tggi kot! then akhir skali kteorg lalu lak kat jln air(sungai)! yey sungai! haha alang2 dah kat sungai tuh..apelagi kteorg pon mandilah...kat sungailah kteorg fom4 men game mcm2. ci ku pang lah..men keja2...men lawan thn nafas dlm air plg lama n mcm2 lg.. hehe dahlah kteorg pegi free..tp kteorg lak cam terHYPER lak..heee. lps dah mandi sungai..kteorg g plak terjun dlm kolam! haha xserik2 lg tol kteorg niyh men air..

dah lepas bersihkan diri n penat mndi sungai. kteorg pon kmskan diri utk balik..sblom blk kteorg mkn wat kali terakhir kat ctuh! rase cam nak pegi lg je kat rsort tuh..coz seyesly mmg best n cantek tmpat tuh...nnti aku upload lak pict2 kat sane keyh!

apa2 pon kteorg 8 org niyh still ade tugas yg kne bwat waktuh cuti skool niyh! kne siapkan projek lah apelagi en..hehe.insyaAllah nnti nak dtg kat Agrotek resort lg lah! best!=D

lps dah smpai s.alm n blk umah trs siap nak pegi Putrajaya lak..jalan2 ngan kkk2 aku then mlm tuh tros g KLIA amek kak Ekin. dush2 penat sggh ariniyh=D

[aku kalo jumpa keyboard mmg payah nak stop tekan..heehe...]

[epi oliday seme! hepi aje okeyh!]

5 cOmMeNtS:

Su3y said...

A'skum dik!

Wow...
Lama juga yer adik tak update blog :P
Akhirnya update juga...
Hehehe...
Mesti best kan dapat gi sane?
But Agrotek Resort tu kat mane dik?
Sorrylah akak ni kurang pasti tempat-tempat disana...
Tapi adik gi sane adik takde ambil gambar?
Kalau ade kan lagi best,dapatlah share dengan kite semua...
Hehehe...

sniffa93_aznil4eva said...

elo sis.
agrotek tuh kat hulu langat..area slangor gak.tp arah dalam sket r..

hee. ade pict tp memory card kat kwn..nnti ifa upload n shareokeyh=D

loq said...

woit
aku rase ko kene besarkan sikit tulisan entri ko tuh
kang tak pasal2 aku kene pakai spec
haha

sniffa93_aznil4eva said...

kecik meh atok?
haha aku tgk cam oke jek.. ok2 nnti aku besakan yep=D

Su3y said...

Oh,kat selangor rupanya :)
Ok dik...
Jangan lupa share with us tau dik?
Hehehe...