exam n 16may

Saturday, May 16, 2009

salam semua! hope korunk sehat2 je ek!=D

1
16MEI09
special wish from us to kak ima;HAPPY 21th BIRTHDAY!

firstly nak ckp.. jgn ingat kteorg xnak wish kak ima ek! kteorg dah plan dr awl lg nak wat BBQ,beli kek n wat sumtink utk bday k.ima arini..kteorg mmg nak suprise kan k.ima..tapi nak wat cane kan dah k.ima sndiri x kosongkan masa k.ima utk arini...kteorg xnak kak ima touching2 coz ingat kteorg x ingat pon bday k.ima ek...ni kalo k.ima bace menatang niyh. *k.ima renung2kan lah yep!*
moge dipanjangkan umo n dimurahkan rezeki keyh!

2
Selamat Hari Guru utk seme cikgu2 kat Malaysia niyh yah! thanx sesangat kat ckgu yg dah ajar aku slame ariniyh! aku nak share nan korunk nama ckgu2 yg aku sayunk sgt!=D

~cikgu Zakiah~
dulu ckgu niy penah praktikal kat skool aku..tp smpai skunk akun still contact nan die. anyway dia ajar best.

~ustzh Rosmawati~
w'pun ustzh niyh dah x ajar kat skool aku.. tp aku sayunk sgt nan die! apa2 je masalah nak cite kat die..die xkesah n suka bg pendpt! ;D [haha ni mesti biskowt jeless;P]

~cikgu Annur~
skunk niyh dah jd guru kelas aku. ckgu niyh sporting! dia ajar aku subjek ICT.. so kira kalo bab2 komputer niyh mmg dia pakar gak lah.comeyl lak tuh..hehe;P

~cikgu Fida~
arituh br je jd ckgu praktikal. dia ajar math. suka sgt ngan ckgu Fida niyh.. kalo tanye soklan kat dia..mesti dia ajarkan blk then ape yg die ajar sng nak phm! arituh ckgu nak abes praktikal pon..rase cam xnak bg die pegi. tp sian kat ckgu niyh coz mcm2 je dugaan die time prak. kat skool aku..*dugaan2* hee..

~ckgu Lisha~
ni ckgu ex skool aku dulu..skool SMK T.A.R kat Kuching dulu...dia ckgu klas aku. ajar math. dia org kedah kot. aku rasa lah..xtau lah kalo slh.huhu dia ajar kteorg agak garang lah kot. tp dia ajar mesti phm punyalah. stiap ari dia bg latihan.. esk bila dia msk klas, mesti die check sorunk2 punya keje. sape xsiap xclap kne cubit kot(eh lupa lak kne ape). kat klas bila die ajar, nnti die pggl nama soh wat kat dpn..waaa takot ouh!=p

~ckgu Kong yg lebey dikenali Mrs Loh~
haha saje je aku ckp aku sayunk die! tp btllah aku sayunk.. kalo kawan skool bace mesti tegelak niyh en! hehe.. xdek lah aku sayunk ckgu niyh sbb w'pun dia agk cerewet tp seyesly dia tersangatlah baek tau! dia xpenah pon marah pelajar dia. dia jenis ckp bek2 je...ckgu niyh ajar aku b.i. kalo dia semak buku..mesti dia check satu-per-satu! kompem! dia mesti nmpak kesalahan pelajar die punya.. haha apa2 pon dia ajar kat klas aku oke je! xde marah2..=D

sape lagi ouh! haha otk aku xpat nak pikirkan dah..nnti kalo ade lg nama yg aku lupa letak..akn aku letak kemudian yep!=D

3
bermula drpd khamis(140509) arituh hingga khamis(280509) nnti aku mayb xslalu on9 coz skunk tgh exam! takot wo.. haha yg pasti kertas bm dah selesai. n aku xwat lg kertas sejarah 2 n b.i 1 coz aku xdtg,dmm! hope nnti ckgu bg bwat lah exam tuh...slalu nye ckgu xbg wat. aku pon xphm knape kalo xdtg.xleh wat exam w'pun ade sbb. tp nnti akn aku usahakan utk pujuk ckgu supaya ckgu leh kasi aku wat exam tuh.. hehe=p *doa aku leh wat exam tau!*

utk seme yg tgh exam xpon akn exam..gudluck keyh. happy n smile alwayz yah!^_^

2 cOmMeNtS:

Su3y said...

A'skum dik...
Wah...
Mesti cikgu-cikgu yang telahpun adik sebutkan namanya tu smue baik-baik belaka kan...
Yang paling penting,dioranglah yang mengajar adik selam ni supaya adik jadi seseorang yang lebih berguna di masa akan datang :)

Btw,good luck for ur upcoming examz dik...
Akak doakan supaya adik dapat results with flying colours nanti,insyallah...amin!

Take care always dik :)

sniffa93_aznil4eva said...

waalaikumussalam kak.
hehe sudah semestinya baek=D
yup xdek guru mayb xdeklah ankmurid die. ;P

thanx sis! amin