elo2! update lah niy=D

Sunday, February 1, 2009

first-sori coz aku lmbat meng'update' diz blog
2nd-thanks coz sudi/rajin sggh diz blog=D

aku nak cita bout cuti skola kali niyh..tp apa yg aku bwat ek? xde bwat apa2 juz wat rutin harian yg biasa aku dan familyku lakukan..bosan x? mmg bsn pon! aku xg jln speti kwn2 yg lain..tp bila kkk aku ajak kua. aku pon ikot lah.. hee.;D

dan pd ari sbtu yg lepas(24/1) aku,izam,kak ika,amirul & awanis(kwn izam) pegi ke bkt crakah/bkt cahaya sri alam yg teletak dkt je ngan uma aku. haha. dr pagi smpai petang kiteorg kat sana main basikal(sewa bskl). penat seyh. antara tempat yg kiteorg pegi kat sana rumah 4 musim[skunk tgh msm salji]. dan mcm2 je yg terjadi kat sana. selanjutnya nnti aku cite kat entry lain bila free keyh .enjoy gak lah pegi sana coz dah lama xpegi. huhu:p

tentang mereka;

IQHMA/KAK IMA
~dia seorg yg kuat mkn~
~seorg yg kecik dr adek2nya~
~kecik tp hatinya besa~
~pndai wat sushi~
~suka matematik~
~smanga kuat~
~pandai becakap/brani~
~hobi;mkndanjln~

IQHKHA/KAK IKA
~ada keyakinan diri??;p~
~suka bercakap~
~xmalu tp pemalu~
~matematik in hand jgk~
~pandai memsk~
~suka bola&tenis.~
~fanatik M.U~
~nak jd engineer~
~hobi;krskanbdn haha*jokes*~

IQHREEN/KAK EKIN
~suka befesyen~
~batak eyeliner~
~suka menyanyi~
~periang dan byk kwn~
~suka mencari kwn~
~xnak mkn tp mkn jgk;p~
~xabes2 24jam cite omputih~
~hobi;snapmukasendiri.bestkott!~

IQHFA/IFA[diri sndiri]
[xtau nak ckp apa tp ape yg bole aku describe;]
~suka mkn dan mkn~
~suka senyum sorunk2~
~suka gelak guling2~
~suka nanges! adoii~
~suka bout saiko~
~suka kaco kwn2~
~sggh complicated~
~xreti nak pujuk org~
hobi;watsaketmatakatdpnkomputer;P

ape yg nak dicite tah. hee! sori kat korunk2 yg aku dah lame x msg/komen/ape2 je yg ptt. sori keyh! sori kwn coz lmbt update jgk:P

sis fara;susah lah nak komen kat ur blog ouh! knapekah?

[FRENZ 4 EVA OKEYH!]

6 cOmMeNtS:

Anonymous said...

waa...chanteknya minicopper ituh hohoho....

dak kecik :)

Su3y said...

A'skum dik...

Wah!mesti best kan bile dapat kumpul semula?
Tak kirelah dengan family mahupun dengan kawan2...
Good luck in ur studies yer dik...
Study betul2,hehehe...
Hope to meet u 1 lucky day,boleh have a long chat together...
Kan?
Hehehe,mesti fun!
Kite doakn ler sama2 yer,amin!

sniffa93_aznil4eva said...

anonymous? mcm knal jek.
jeng3. huhu

-sis suzy-
yup best sangat;D
thanx sis. akk pon gud luk in wateva u do okies.
tula hope dpt jumpa akk gak:))

amin.

Su3y said...

Hehehe...

Thnx dik,u too...

Ok,kite doakn samer2 yer...

:)

Slm Syg Dari,
Suzylina :)

Anonymous said...

weh2
kalo ko nampak aku on9 YM
ko buzz aku
aku nak discuss pasal study sket
aku nak discuss sket pasal subjek IT tuh
salam

Anonymous said...

hoho..kowg mmg giler2 la..hehe