Wear It Right Campaign

Monday, November 14, 2011

assalamualaikum:)

harini, aku nak cakap pasal kempen W.I.R yang dicetuskan oleh sis sueannajoe.

sebenarnya kempen ni, dah lama dibuat tapi aku baru tahu pasal benda ni dari hijablista, aku rasa memang patut share dekat semua orang.. plusss untuk diri aku sendiri juga yang selalu jugak amik mudah pasal benda2 ni.

1
ni selalu orang buatkan, pakai tudung tapi singkat..so apa kata harini, ya mulai sekarang kita ubah? 
sebernanya lebih nice kalau macam ni kan. dari terdedah~~

2
betul tak zaman sekarang yang memang semakin moden, semua orang nak kejar 'fashion' yang glamour, nak up-to-date. tapi makin berfashion, makin banyak kita buat silap kan. 

aku pun selalu tersasar, haih. korang perasan tak sekarang semua nak style vintage. dah vintage. sekarang semua main pakai guna style baju masuk dalam, nampak belt. dah nampak belt, sekali kita punya belakang nampak bentuk kan. kalau kecik takpa lagi. hmm kan dah pakej terus, free2 kita bagi orang tengok-.-sorry aku cakap terus camni..senang nak faham.

ni yang seeloknya.
SAY WHAT?? hehe

aku perasan jugak, and aku rasa semua orang perasan. dulu yang tak pernah pakai skirt, boleh jadi pakai skirt. aku pun terus jadi ladies. dulu mana main skirt2 ni. hehe.

point aku sebenarnya..siapa kata baju labuh tak boleh pakai dengan skirt? ni contoh pakai baju labuh dengan skirt..nice!

gambar pinjam jap. kak ija sory curik~ pinjam sekojap. 
lastly, aku memang mengaku selalu tersasar. pakai seluar tak berapa nak longgar.. baju pun tak berapa nak panjang. cakap pun macam lebih, nak nasihat orang kan. tapi benda ni aku share untuk diri aku n untuk korang..hope lepasni jadi lebih baik dari sebelum2 ni. 

jom ramai2 share gambar kempen ni k!

3 cOmMeNtS:

Mus said...

pakai apa sekalipun.. kena kena gayanya..
jangan sesekali memberi peluang kepada si pemakai dan yang memandangnya mendapat dosa

sniffa93 said...

:) yup. terima kasih

Anonymous said...

Assalammualaikum.. kte suka yang nih! LIKE LIKE LIKE! <3