alhamdulillah its over n i'm back people!

Monday, December 6, 2010

assalamualaikum. alhamdulillah selama 8 hari datang skolah, amik exam utk 9 subjek=19 paper , dimulakan dengan BM, berakhir dgn CHEMIS dan sekarang semuanya akan tinggal kenangan ja. sepanjang exam, alhamdulillah xdemam. mcm2 cerita keluar pasal soalan bocor la n ada yg beli 1 kertas dgn harga rm4000 la..haha mcm2 ja. lagi xbest bila kami yg xda pun dapat soalan bocor tapi kena tempias.. ada yg ckp gred akn dinaikkan? HAHA apa2 ja laa. mls nak pikir.. yg pasti apa yg aku blaja(tajuk2 yg aku agak2 n ramal boleh keluar) tapi cuma 30% ja keluar. haihh. org kata kertas SPM tahun ni banyak yg ditukar? kalau betul,Terima kasih ek.. aku cuma mampu doa n tawakkal je sekarang ni. oh ohh sapa yg dpt soalan bocor tuh.. TAHNIAH! itu rezeki korg.


okay. sudah2.. spm da habis. aku cuma tunggu bila la aku nak tau aku dpt PLKN intake 2 atau 3? intake 1 mmg sah2 xdpt. tapi harap2 aku dpt intake 2 laa.. xnak ah intake 3, karang rasa nak xnak je pegi sana-_-

org semua sibuk plan nak amik lesen n cari kerja. tapi aku xrasa pun nak drive.. xsuka! haha.. yg pasal kerja pulak..apa yg aku kena buat sekarang update n upgrade balik blog ni, snifcollection n aku nak kena build 1 lagi on9shoppe utk aku cari duit poket lagi lagi dan lagi. tapi masih xda idea la pulak nak jual apa utk kedai baru tuh.. emm apa ek yang korg suka?

heyy, selain drpd menghadap komputer 0n9 fb,update blog, uruskan on9shoppe, n xlupa juga menggemokkan badan dgn try resepi baru..boleh x isikan masa aku dgn ajar pasal nak snap picture.emm volunteer diperlukan. tq.

2 cOmMeNtS:

Edzlin said...

online shop? awk jual apa ya? :)

welcome back!

sniffa93_aznil4eva said...

yang snifcollection tuh..
jual mcm2..

dulu jual pin bunga, pin kartun, pencil box, bag n bla3.

skang nak cari barang baru.. mayb nak jual baju pulak:)