::Support::Earth Hour::

Friday, March 27, 2009

salam! esok tepat jam 8.30mlm hgga 9.30mlm akn berjalanlah kempen Earth Hour niyh. kempen yg akn dijlnkan selama hanya satu jam niyh...kita diminta utk menutup lampu/peralatan elektrik(60 mnt shj).. tdk susah bkn? so apa kata kita sama2 join menjayakan Earth Hour ini okies..

aku n family pon insyaAllah akn join benda niyh. tapitapi esk tv kompem akn jd kteorg punya lampu..hehe onlah kott=P sblm tuh,apa2pon niat korunk nak join benda niyh. niat korunk pon kne lah btl ek. n aku arap xdeklah niat yg len2 or yg xptt okies. ahakkz=P

::::sblm tuh::::aku nak sarankan::::
cadangan aku:
*if korunk rasa nak ddk kat lua umah*
1- korunk leh sediakan tikar [mari berkelah!]
2- air utk dminum
3- mknn spt biskut n mayb korunk leh msk
4- kalo nak lg best..sediakanlah khemah ek;p
[kelebihannnya; dpt melihat keindahan mlm..bntang2 berkelipan=P]

*if nak dok dlm umah*
1- korunk sediakanlah mknn jgk. leh mkn2
2- if nak tgk af. tgk jelah tv en.
3- nak tgk bola? tgk jelah kat tv umah gak en. ehh ade bola ke?
4- mlm esk slama sejam jeh. korunk dok jelah dlm umah. tido je! ahakzz

nasihat aku:
1- pastikan pintu blakng umah korg dikunci
2- kalo ada tingkap yg boleh manusia msk, sila2 lah ttp
3- jgn merayau pd wktuh tu coz jenayah sukasuki blaku pd wktu gelap niy.
4- w'pon niat nak ttp lampu. tapi bg aku lah en pastikan lampu dibhagian blkang dpsg jgk.
5- mgkin mcm2 leh tejadi esk. just berhati2 je. kita xtau en apa yg boleh tejadi. keyh

chaiyok2! SUPPORT EARTH HOUR 2009! haha aku semngat niyh! wekkkkk=D Happy Alwayz korunk! salah silap sila maafkan=))

psstt2;kadang2 aku TERmerepek. so maap lagi skalik. hee

3 cOmMeNtS:

Anonymous said...

wah bagus
ko pon wat entry pasal nih
hehe

dAkBaiK said...

haha..:)
yup
bagus tuh semangat :)
dak kechek

sniffa93_aznil4eva said...

yep2.
kata nak kne support en.
=DD

thanx atok n dakbeso!=P