cuti lagik+homework!!

Friday, January 23, 2009


salam! elo korang! br stat skool..dah stat cuti yg petama[cuti taon br cina;D]. ingat cuti niyh nak rest..coz penat seyh skool taon niyh.. tp nak wat cane dah ckgu2 nak bg kteorg seme jd "rajin" so omwork pon betimbun r. adoii. arini(jumaat) kteorg seme kne msk dewan coz sblom rehat ada wakil dr aman Palestin dtg bekongsi cerita bout mereka2 yg kat sana tu. kesian tgk video/pict dorunk yg jd mangse kekejaman kat sana. Lps rehat lak ada majlis pesaraan 'Pn Hanipah'..trima kasih cikgu!

td kteorg sehari suntuk kat skool dok kat dwn je. klas kteorg mmg tiap2 ari kne kunci lps blk. so dah arini x blaja, klas pon msh kunci r . mmg slalunye kteorg tggl buku kat bwh meja..arinikan lastday skool..ingat nak amek lah ape2 buku yg ptt kne bwk blk. tp nak wat camne dah org yg pegang kunci klas xdtg..so xpat lah kteorg nak amek buku. tu xpe la coz ckgu pon ade pgg kunci spare..tp xpat gak lah kteorg nak amek buku coz ckgu displin dah arahkan pengawas x bg pelajar naik tingkat ats.. argg. sape xgeram kan. dah la omwork betimbun. nak msk klas plak xbole. ntah cane r nak wat omwork kalo xdek buku. huhu..

JANUARY BIRTHDAY

1-CaPiK
2-EcHa
11-aTiQa
16-IdRiS
20-CkGu ZaKiAh
23-SiTi SaRa.ShAhRL
24-BrO aMiRul
25-aKeEm
27-sIs Ifa
31-abG pAaN
n seme yg smbt bday pd bln niyh

[HaPpY beLaTeD / BeCOmInG BiRtHdAy KORuNk! HApPy N SmIlE aLwAyZ! ^_^]

3 cOmMeNtS:

rantong said...

Sekadar berkongsi.
Doa Memohon Kekayaan

Ertinya:
"Ya Allah, wahai yang Maha Kaya, wahai yang Maha Terpuji, wahai yang mula-mula Menjadikan makhluk, wahai yang Mengakhirkan, wahai yang Maha Penyayang, wahai yang Maha Lembut, kayakanlah kami dengan harta benda yang halal serta jauhi daripada yang haram dengan mentaati-Mu dan menjauhi maksiat; dan dengan kurnia-Mu sahaja, tidak dari yang lain."
View Profile: Rantong

loque said...

hahax...
biasalah...
time cuti jerk..
mesti la ade ole ole dari cikgu cikgi..

sniffa93_aznil4eva said...

ahha. pelik2 jek. huhu yola atok!
tp aku xsemat nak memahami lg pe yg ckgu aja.. dah kne wat omwork yg aku pon xtau nak wat cane..