yAy! nak rAyE!!=))

Friday, September 19, 2008

salam!! heya hoii~~taon ni mcm terasa skejap lak puasa....dah nak raya pown... ehh sape yg x pose mane leyh ry owh! len la ade xcuse ekk!! huhu..mcm2 je cite prangai org time bln pose niyh... ade yg berebut2 time nak beli mknn kat bazaar la...haha tau la bazaar ramadhan tu wujud sthn skali je..tp saba2 la sket korunk!..org laen pon nak beli jgk..xlarinye mknn tuyh...aha.. taon ni aku pegi bazaar pown skali jek..pecah rekod!! tu pown first day pose arituyh...taon sbelum niyh bkn men agy..kalo bley tiap2 ari mesti nak kne trn bazaar.. taon niyh dah mls deyh...bek dok umah je owh!.. (sggh pemlas!) adoiI..pape je la.. lg 10 ari je nak raye!! mesti seme org sebok wat pesiapan ry kan??..beli bj ry,kst ry,kueh raye la..pinggan mgkuk ayun seme dorunk borong.. aha! aku lak taon ni xdenye nak bz2 ry.. tgh CUAK!! nak PMR..!! yo o jek mcm org kompiden 100% bley jwb exam nnti.. padahal hakikatnye.. xready lgsng..2 yg agk x ambik pedulik ry taon ni.. huh..taon ni gak msk kali ke 3 kteorg xry ngan arwah mama..:'| xpela ade hikmah di sbalik ni.. haishh. tersasar plak!huh papepown ry taon ni gempakz gak kowt coz dpt ry kat s.alm! yay!! nak amek kesempatan kat cni..nak mintak maaf if aku ade tekasar bhase or wuteva la yg wat korunk jd beNgang ngan aku keyh! mcm biase lah 0-0 ekh!! hope korunk seme hepi ngan family n SmILe alWaYz yah!!^_^ 4 yg exam thn ni.. GUD LUCK korunk!! Do Da BeSt!!!=))


thanx la bce menatang nie.. haha aku pown penat type..xtaula camne lak prasaan korunkbce nie..skt ati x?.. panjang sgt!!! ahha..=))

end-SNIFFA

2 cOmMeNtS:

qis said...

selamat hr raya weyH!
aku nak mintak maapla ek.
aku tau aku slalu kaco ko...
sori tau!

Anonymous said...

hye. slamat hr raya!
good luck ya!